Marea companie Coca-Cola a luat o decizie cu impact major asupra bugetelor de publicitate, pentru această perioadă extrem de grea. Comunicarea publicitară a fost oprită.
”În această perioadă dificilă, am hotărât să oprim orice comunicare publicitară. Prioritatea noastră este siguranța și sănătatea angajaților noștri precum și a comunităților în care activăm.
Compania Coca-Cola, partenerii îmbuteliatori și Fundația Coca-Cola donează peste 120 milioane de dolari la nivel global pentru a susține lupta împotriva COVID-19 în comunitățile afectate”, se arată într-un comunicat al companiei.
În continuare aflăm că în perioada imediat următoare compania își va îndrepta sprijinul către cadrele medicale prin donarea de echipamente de protecție și prin furnizarea de apă și sucuri către acestea. De asemenea se implică și în sprijinul categoriilor defavorizate prin donarea de alimente.
Este o decizie care va avea un puternic în industria media din România, având în vedere că Coca-Cola este unul dintre cei mai mari advertiseri din țara noastră, dar și din lume.
Măsura a fost anunțată deja în alte țări, precum Marea Britanie, India sau Thailanda.