"Facebook careers", un anunţ sponsorizat de angajare în România este din ce în ce mai vizibil pe reţeaua de socializare în ultima vreme. Facebook vrea specialişti români, care să lucreze cu normă întreagă alături de echipa de operaţiuni comunitare. Activitatea se desfăşoară la sediul din Irlanda, undeva în afara Dublin-ului, potrivit paginii de prezentare a oportunităţilor.
Echipa de Operațiuni Comunitare se ocupă cu siguranța, identificând și rezolvând încălcările Termenilor şi Condiţiilor Facebook.
Accentul se va pune pe construirea implicării oamenilor pe Facebook, prin dezvoltarea unor soluții pentru problemele lor, prin analizarea modului în care aceștia interacționează cu diferitele caracteristici ale Facebook și reciproc și prin furnizarea de informații calitative și cantitative despre comportamentul de utilizare către restul companiei.
Candidatul român va lucra cu echipa de pe piața românească, pentru a revizui conținutul raportat pentru potențiale abuzuri, pentru a rezolva problemele legate de contul de utilizator, şi pentru a îmbunătăți experiența, precum și pentru a rezolva probleme tematice.
Concret,aAngajatul român trebuie să răspundă la întrebările comunității cu înaltă calitate în exprimare, rapiditate, empatie și precizie. Va investiga și rezolva problemele raportate pe Facebook, cum ar fi cererile de asistență în cont și rapoartele privind conținutul potențial abuziv.
Se va pune la curent cu produsele Facebook și cu standardele comunitare. Va cunoaşte evenimentele în desfăşurare și va avea în vedere comportamentul tipic al utilizatorilor din România.
Va obţine informații statistice specifice regiunii, prin analiza cantitativă și calitativă a interacțiunilor utilizatorilor cu ajutorul serviciului Facebook şi Instagram, care va fi utilizat pentru a dezvolta modalități de a îmbunătăți sprijinul comunității acordat utilizatorilor din regiune.
Comunică informații despre regiune specifice produsului, creșterii și altor parteneri din cadrul companiei. Furnizează în mod independent soluții pentru problemele cheie ale experienţei utilizatorului, prin soluționarea eficientă a problemelor și gestionarea proiectelor.
Afișează o părtinire puternică, demonstrând empatie pentru comunitate, în sprijinul misiunii Operațiunilor Comerciale.
De ce anume este nevoie pentru un asemenea post?
Condiţiile minime sunt:
- studii de licență și / sau masterat sau experiență echivalentă (este preferată o disciplina matematică sau una științifică)
- peste 2 ani de experiență profesională, de preferință cu accent pe inițiative analitice
- abilități analitice puternice și creative de rezolvare a problemelor
- experiența anterioară cu instrumente precum Excel și SQL sunt un plus
- abilitatea de a lucra independent în cadrul priorităților
- abilitatea de a evolua într-un mediu operațional în continuă schimbare și de a colabora eficient cu o varietate de indivizi și organizații interne
- abilități puternice de comunicare scrisă și verbală în limba engleză
- fluenţă în scris şi la nivel conversaţional în limba română
- demonstrarea legăturii permanente cu comunitatea din România și cunoașterea detaliată a culturii și a practicilor comune ale regiunii.
Mai multe detalii, AICI.