Platforma de streaming online Netflix a înregistrat aproximativ 16 milioane de noi abonaţi în primul trimestru al anului 2020, Numărul noilor abonați este dublu față de cel înregistrat în ultimul trimestru din 2019, precizează BBC News.
Europa, Africa și Orientul Mijlociu au adus peste 7 milioane de noi abonați, iar SUA și Canada au reprezentat peste 2,3 milioane de noi membrii plătitori ai platformei Nteflix.
În primul trimestru al anului, Netflix a adăugat bazei sale 15,77 milioane de abonaţi plătitori. Această creştere este determinată şi de pandemia de Covid-19. Serviciul de streaming a transmis că, în total, are 182,9 milioane de abonaţi plătitori la finalul primului trimestru, cu 22,8% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Venitul Netflix pe primul trimestru a fost de 5,76 miliarde de dolari, asemănător estimărilor analiştilor, iar câştigul net, de 709 milioane de dolari, cunoscând o creștere de 27 % față de primul trimestru din 2019.
Iniţial, Netflix le-a spus investitorilor că se aşteaptă să aibă 7 milioane de noi abonaţi în primul trimestru, dar asta înainte ca boala Covid-19 să forţeze milioane de oameni să rămână în case.
Din cauza suspendării producţiilor proprii „anumite lichidităţi cheltuite pe conţinut vor întârzia”, iar unele titluri vor întârzia să fie lansate.
O altă consecinţă negativă a pandemiei, a spus Netflix, o reprezintă dolarul american care a afectat veniturile internaţionale. În plus, operaţiunile de asistenţă a clienţilor au fost perturbate serios înainte de a adăuga 2.000 de agenţi care lucrează remote și de necesitatea reducerii calității video în urma solicitărilor furnizorilor de servicii de internet pentru a putea fae față cererii în creștere.
Pentru al doilea trimestru al anului, Netflix se aşteaptă să adauge 7,5 milioane de abonaţi. „Să sperăm că progresul împotriva coronavirusului va permite guvernelor să ridice curând măsurile de izolare la domiciliu. Când asta se va întâmpla, ne aşteptăm ca vizionarea şi creşterea să înceapă să scadă”, se arată în scrisoarea acţionarilor.
Unul dintre cele mai populare show-uri din ultima perioadă este „Tiger King”, despre care Nielsen a spus că a fost vizionat de 34,3 milioane de americani în primele zece zile de la lansare, depăşind al doilea sezon al serialului „Stranger Things”. Este înregistrată ca vizionare dacă un abonat urmăreşte 2 minute dintr-un program, precizează BBC News.