EXTRATEREȘTRII pregătesc INVAZIA. Cluster de virusuri descoperit în straturile superioare ale atmosferei!

30 Apr 2015
Obiectul care stă la baza afimației din titlul și care este cercetat în laboratoarele Universității din Sheffield și de Societatea Astronomică Regală, a fost descoperit pe suprafața unui balon meteorologic, care urcase până în stratosferă, la 41 de kilometri deasupra Pământului.

Sub o aparența inofensivă a unei picături vâscoase, oamenii de știință cred că se ascunde o armată biologică gata să însămânțeze planeta cu material genetic extraterestru, analizele amănunțite dezvăluind că masa organică este un " cluster de particule minuscule cu potențial viral".

Studiul de laborator a dezvăluit că mostra cercetată nu este contaminată cu polen sau particule de iarbă, iar analiza sub raze X a arătat că nuconține urme nici de praf cosmic, nici din cel vulcanic, dar că materialul cercetat este cu siguranță organic, i.e. este un organism biologic. De asemenea, prin tratatea cu o substanță de contrast folosită pentru evidențierea materialul genetic, s-a relevat faptul că mostra conține ADN.

Spre deosebire de un alt material cu conținut genetic, descoperit cu ceva timp în urmă în condiții identice, tot în straturile superioare ale atmosferei, care era împachetat într-un înveliș din titan, clusterul de virusuri nu are un astfel de înveliș, potențialul său patogen putând acționa fără restricții.
Cea mai plauzibilă ipoteză este că a fost transportat de o cometă și că a fost împachetat într-o capsulă de gheață, care s-a topit în momentul intrârii în atmosferă.

Și această nouă descoperire vine în susținerea ipotezei că viața se răspândește în Univers prin panspermie, propagarea făcându-se prin comete, asteriozi etc., și că și planeta pe care trăim a primit viață în același mod.