O campanie publicitară de la Gucci, deținută tot de grupul Kering, se confruntă cu reacții la doar câteva săptămâni după o controversă similară cu privire la reclamele Balenciaga care prezintă copii și obiecte sexuale, scrie New York Post.
În fotografiile postate pe contul de Instagram al casei de modă săptămâna trecută, tânărul de 28 de ani, care a lucrat cu Gucci de ani de zile, stă în fața a ceea ce pare a fi o saltea de mărimea unui copil în timp ce poartă un tricou cu un ursuleț roz.
„Vreau mai multe fructe de pădure și senzația aceea de vară”, scrie pe tricou, împrumutând un vers din cântecul său câștigător Grammy în 2019, „Watermelon Sugar”.
Fotografiile Gucci sosesc la doar câteva săptămâni după recenta campanie controversată a Balenciaga, în care copiii au fost fotografiați cu ursuleți cu tematică sexuală sado masochistă. O altă fotografie includea documente dintr-un caz de la Curtea Supremă care a susținut o parte a unei legi federale privind pornografia infantilă.
„O piesă de performanță cu Harry Styles și colecția Gucci HA HA HA. Descoperiți campania la linkul din bio”, a subtitrat Gucci noile fotografii pe Instagram.
„The House prezintă campania Gucci HA HA HA cu cântărețul și actorul britanic Harry Styles”, a adăugat Gucci pe site-ul său.
Dar utilizatorii de Twitter au spus că fotografiile „nu arată bine” pentru Styles „ca bărbat matur”.
„De ce toți producătorii de reclame ale mărcilor de modă sunt niște nenorociți?” a întrebat o altă persoană .
„O saltea pentru copil și un tricou cu ursuleț, nimic de văzut aici decât dacă ești un pervers”, a declarat un altul .
"Dar sincer @Harry_Styles ce e la modă aici? Salteaua de dimensiuni ciudate? Ce presupune? De ce este acolo? O saltea pentru copii și tu porți un ursuleț de pluș roz...”, a scris un altul.
Campania a fost filmată în noiembrie și conceptualizată sub directorul de creație Alessandro Michele, care de atunci a părăsit compania.
Atât Gucci, cât și Balenciaga sunt deținute de Kering, un grup internațional de produse de lux din Paris.