Reclamele pe site-urile de ştiri quality, cele mai vizionate

24 Iul 2022 | scris de A.V.
Reclamele pe site-urile de ştiri quality, cele mai vizionate

Site-urile de ştiri quality au cele mai bune rezultate în materie de publicitate dintre publicaţiile online pe diverse teme.

„Ştirile reprezintă categoria de continut cu cele mai bune performanţe în ceea ce priveşte durata de vizionare a reclamelor, indiferent de sexul şi vârsta participanţilor”, arată proiectul Trinity, un studiu internaţional realizat de Havas Media Group, în colaborare cu Teads, citat de paginademedia.ro.

„Se confirmă astfel şi puterea brandurilor de a susţine jurnalismul de calitate şi de a ajunge la consumatori într-un mod relevant”, spun realizatorii studiului început încă din 2018. Un studiu bazat pe un sistem care urmăreşte atenţia pe pagină (eyetracking) şi care a implicat peste 2.000 de participanţi din SUA şi Marea Britanie.

După publicaţiile de ştiri, în top, ca durată de vizionare şi user engagement urmează reclamele pe site-urile dedicate ştiinţei şi cele de sport.

De notat că publicaţiile online de sport „bombardează” cu reclame (au de două ori mai multe decât publicaţiile de news), şi, de aici, generează jumătate din atenţia user-ilor per reclamă, comparativ cu site-urile de ştiri.

Cercetătorii au măsurat, în analiza lor, gradul de interacţiune a audienţei cu diferite tipuri de conţinut, în funcţie de timpul petrecut de utilizator pe ecran şi viteza de scroll în conţinut.

Alte stiri din Mass Media

Ultima oră