Ediția „Chefi la cuțite” de marți, 1 noiembrie, a adus show-ului un record absolut de audiență: ediția a obținut cele mai bune cifre pe toate targeturile și, în plus, are cea mai mare audiență din rândul producțiilor din prime-time, pe publicul comercial.
Nu mai puțin de 16,2 puncte de rating și 37,2 % cota de piață obținea emisiunea în minutul de maximă audiență, atins pe publicul comercial la 21.43, mai mult decât dublu față de următorul clasat, Pro Tv, care avea 7,3 puncte de rating și 16,7 % cota de piață.
În intervalul orar 20.30-23.26, „Chefi la cuțite” nu a avut rival, emisiunea fiind lider de piață și înregistrând cele mai bune cifre din istoria show-ului. 13 puncte de rating și 32 de procente din cota de piață a obținut în medie ediția de marți seară, acesta fiind și un record de audiență în rândul producțiilor din prime-time pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de anul acesta.