M&M's vrea ca personajele sale să fie „mai incluzive” pentru a reflecta „o lume mai dinamică, mai progresistă”

25 Ian 2022 | scris de M.N.
M&M's vrea ca personajele sale să fie „mai incluzive” pentru a reflecta „o lume mai dinamică, mai progresistă” Galerie foto (3)

Brandul face o schimbare a personajelor sale care apar în reclame

Personajele antropomorfe emblematice ale dulciurilor M&M's vor suferi unele schimbări estetice. Compania-mamă Mars Inc. a anunțat joi (20 ianuarie) că dorește să ofere eroilor săi „personalități mai nuanțate pentru a sublinia importanța autoexprimării și puterea comunității prin povestire”. Compania vrea să-și arate „angajamentul global de a crea o lume în care toată lumea să se simtă bine și în care societatea este incluzivă”.

Mars Incorporated a declarat că anunțul face parte din strategia evoluată a mărcii M&M, construită intenționat, care „promite să folosească puterea distracției pentru a include pe toată lumea, cu scopul de a crește sentimentul de apartenență pentru 10 milioane [sic] de oameni până în 2025”, și a adăugat: „Noul angajament global al M&M’s este doar una dintre multele acțiuni întreprinse de Mars, Incorporated pentru a crea o lume în care societatea este incluzivă”.

Concret, ce se va schimba? M&M-urile vor avea brațele și picioarele de aceeași culoare ca și corpul lor, în loc de tonul cafeniu din versiunea anterioară. În continuare, personajele feminine vor avea ținute mai puțin stereotipe: tocurile M&M-ului maro au fost coborâte pentru a arăta mai mult ca niște balerini, iar personajul verde își va schimba cizmele de dansatoare cu „adidași cool și casual, pentru a reflecta încrederea lui fără efort. Machiajul lor va fi, de asemenea, mai puțin spectaculos.

M&M-urile feminine vor fi mai prietenoase dupa ce au fost descrise ca fiind răutăcioase în reclame. M&M-urile roșii vor fi mai amabile cu restul grupului; portocaliul își va „îmbrățișa adevăratul sine” și acum își va recunoaște anxietatea. Numele lor vor fi schimbate pentru a fi mai puțin legate de gen, astfel încât consumatorii să se concentreze mai mult pe „personalitățile lor, decât pe genul lor”.

Pe web, internauții americani au comentat pe scară largă anunțul, adesea în mod ironic. „M&M verde, proaspăt eliberat de cizme, este liber. Vorbește despre teoria reproducerii sociale, despre modul în care patriarhatul și capitalismul se întăresc reciproc în mod violent și despre ce spune o femeie sexy M&M despre felul în care a fost construit genul”, tweetează, de exemplu, un utilizator.

Contul oficial de Twitter pentru Candace Owens Show a postat pe Twitter: „Acesta este o victorie uriașă pentru M&Ms oprimați”.

Comentatorul politic Lauren Chen (@TheLaurenChen) a scris pe Twitter: „M&M-urile nu sunt doar fictive, ci și literalmente un curcubeu, și totuși, aparent, nu sunt suficient de diverse”.

Autoarea Emma Berquist a găsit umorul, „mulțumesc m&ms pentru că susțin valorile progresiste. De acum înainte le voi mânca doar pe cei gay”.

Sursa: Slate, Forbes

SHARE
 

Eurofrutas Temporar

Alte stiri din Life style

Ultima oră