Alăptează Oriunde Oricând, o campanie pe reţelele de socializare, în Săptămâna Mondială a Alăptării

02 Aug 2017
Alăptează Oriunde Oricând,  o campanie pe reţelele de socializare, în Săptămâna Mondială a Alăptării Galerie foto (3)

În România au existat mai multe polemici care au vizat normalizarea alăptării în public. Părerile sunt destul de împărţite. Dacă una dintre tabere susţine faptul că mamele nu trebuie să alăpteze în public, fiind un gest intim şi chiar uşor de evitat din partea lor, la polul opus sunt cei care vor să normalizeze societatea cu o astfel de imagine şi care pun înbalanţă binele copilului şi libertatea mamei. 

În luna iulie, cu o luna înainte de celebrarea Săptămânii Mondiale a Alăptării, doi bloggeri, Ada Chindea (Ceai cu Mămici) şi Diana Simion, (Mame Nebune), au iniţiat o campanie de marketing care susţine Alăptarea Oriunde şi Oricând are nevoie bebeluşul. 

Campania promovată pe reţelele de socializare a folosit patru vizualuri puternice şi îndrăzneţe: mame care alăptau în parc, la coafor, şi chiar în Muzeul Naţional de Artă al României şi în tramvai. Mesajul central a fost: “Alăptează Oriunde Oricând” #mamicipetocuri. 

Campania a înregistrat un ecou pozitiv pe reţelele de socializare.

Campania durează până la final de săptămână. Mai mulţi bloggeri au preluat informaţia şi s-au implicat prin poze, tagg-uri şi articole atât pe Facebook cât şi pe Instagram.  Încă un aspect demn de luat în considerare este faptul că targetul a fost unul restrâns, campania adresându-se femeilor care au născut sau care urmează să nască şi care se informează în direcţia alăptării. 

Acţiunea este premergătoare evenimentului de susţinere a alăptării, Mămici pe Tocuri, aflat la cea de a 4-a ediţie. 

Anul acesta, evenimentul se ţine în Bucureşti pe 4 august şi Târgovişte pe 3 august. 

 

Alte stiri din Life style

Ultima oră