Google nu se află la prima încercare de acest fel cu Tangi.
Firma din Mountain View a încercat de mai multe ori să se impună pe piața de social-media, lansând diferite platforme, dar marea majoritate a acestora au închis magazinele.
Totuşi, Google persistă și semnează o nouă rețea socială.
Aceasta este sub forma unei aplicații video prin care utilizatorii pot învăța lucruri. Este vorba despre o nouă formă de Pinterest sau videoclipuri tutorial pe YouTube, într-un format mult mai scurt (60 de secunde).
Astfel, creatorii își pot împărtăși ideile despre rețete, realizări artistice sau de alt gen.
Utilizatorii trebuie doar să salveze ideile care le plac pentru a încerca să le reproducă ei înșiși. La răscruce de Pinterest și TikTok, este posibilă interacțiunea cu creatorii și alți utilizatori în cadrul videoclipurilor.
Ca și Instagram, Tangi oferă un sistem de mesagerie privată.
Noua rețea socială este ideea laboratorului de incubație Google, Area 120. Firma își descrie aplicația astfel: „Tangi este o aplicație de partajare de videoclipuri sociale pentru a învăța lucruri noi în fiecare zi, lucruri pe care le poți încerca singur. Artă, bricolaj, gătit și chestiuni legate de stil la nivelul următor în mai puțin de 60 de secunde.
Folosiți „Try It” pentru a împărtăși viziunea d-voastră asupra proiectelor cu comunitatea”.
Deocamdată, noua rețea socială semnată Google este disponibilă doar în Statele Unite. Cel mai surprinzător este că Tangi a fost lansat pentru prima oară pe iOS înainte de Android, un lucru ciudat pentru o aplicație dezvoltată de o echipă de la compania-mamă a Android.