Ideea a aparținut studenților de la Facultatea de Arte, însă a fost îmbrățișată rapid și de alți studenți, jurnaliști și voluntari. Revista încearcă să aducă mai aproape de societate oamenii marginalizați, cei săraci, fără locuințe sau imigranți.
Pentru a evita complet costurile de distribuție, revista este vândută exclusiv pe stradă și în mijloacele de transport în comun de tineri aflați în dificultate, majoritatea români.
Conform Radio Bremen, Ovidiu Besnea este unul dintre cei 70 de tineri înregistrați oficial, care se ocupă cu distribuirea revistei.
Ei preiau revista la costul de 90 de cenți și o vând la prețul de 2 euro. Câștigul de 1,10 euro le aparține.
“Ovidiu este unul dintre tinerii care își caută norocul în Bremen. De multe ori ei au nevoie de răbdare și de zile întregi de deplasare pentru a vinde toate revistele. Pentru prima dată de la înființare, la finalul lunii ianuarie, revista nu a mai fost pe pierdere“, a declarat redactorul-șef Rudiger Mantei.
El mizează anul acesta și pe o mai bună promovare a orașului în revistă, astfel încât și turiștii străini să devină potențiali cumpărători.