EA este femeia pe care FACEBOOK a încercat s-o ASCUNDĂ!

07 Aug 2015
EA este femeia pe care FACEBOOK a încercat s-o ASCUNDĂ!
La sfârșitul lunii iulie, Facebook a revendicat un număr record de utilizatori, 1,5 miliarde mai precis, dintre care 65 la sută s-ar conecta zilnic. Chiar dacă reprezintă cea mai importantă rețea de socializare din lume, un caz recent a demonstrat că Facebook nu este nici pe departe o rețea socială perfectă și mai are are nevoie de multe îmbunătățiri.
 
O femeie din Chicago, SUA, care suferă de o afecțiune gravă a pielii, scleroderma, a fost uluită de mesajul primit din partea Facebook în momentul în care a vrut să demareze o campanie de promovare a unui articol de pe blogul său.
 
Lisa Goodman-Helfand, în vârstă de 40 de ani, mamă a doi copii, a scris pe blogul său despre aceată boală, care, în cazul ei, se manifestă prin întărirea pielii și pete roșii pe față. Femeia folosește în permanență machiaj pentru a-și acoperi aceste pete. 
 
În dorința de a ajuta și alte femei care suferă de aceeași boală, Lisa s-a gândit într-o zi să scrie un articol despre problema ei și să-l posteze pe blogul său, alături de o imagine cu ea nemachiată. 
 
Pentru că articolul a fost primit bine de public, a avut foarte multe vizualizări și share-uri, și a primit numeroase încurajări, femeia a încercat să demareze o campanie de promovare pe Facebook. 
 
Potrivit Daily Mail, Facebook i-a refuzat însă demersul și i-a trimis următorul mesaj: "Reclama dumneavoastră nu a fost aprobată pentru că include imagini "înainte și după", sau alte imagini care arată rezultate neașteptate sau improbabile. Este recomandat să evitați focusarea pe anumite părți ale corpului, pentru că aceste imagini primesc în general feedback negativ".

 
Femeia le-a replicat celor de la Facebook că este vorba despre "un articol serios și o boală serioasă" și că vrea doar să atragă atenția asupra acestei boli grave, care nu îi afecteaza numai fizicul, ci și organele.
 
În ciuda explicației trimise, Lisa a primit un al doilea mesaj, în care i se transmite că imaginile de tipul celor "înainte și după" nu sunt permise pe Facebook.
 
Femeia nu a cedat și a contactat Yahoo Canada. Și-a spus povestea și, ulterior, Facebook a făcut posibilă postarea campaniei.
 

Alte stiri din Externe

Ultima oră