Pentru ca impactul lucrărilor asupra celor care tranzitează zona să fie cât mai mic, CNADNR anunţă că montarea parapetelor metalice şi de beton se va face în anumite intervale orare, când traficul este mai scăzut. Aceste intervale orare vor fi anunțate după stabilirea acestora cu Poliția Rutieră.
Lucrările se vor realiza pe etape (pe tronsoane de maxim 400 m), punctele de lucru vor fi fixe pe durata unei zile de lucru și își vor schimba poziția, în lungul drumului, de la o zi la alta. Pe lungimea de 400 m va fi inclusă semnalizarea premergătoare lucrărilor, semnalizarea de poziționare a lucrărilor și semnalizarea de terminare a sectorului restricționat, mai precizează CNADNR.
"Acest parapete va separa sensurile de circulație și va împiedica trecerea autovehiculelor de pe o cale de circulație pe alta. Montarea acestor separatoare este foarte importantă pentru asigurarea siguranței circulației.(...) CNADNR solicită tuturor celor implicați în acest proiect să lucreze cât mai bine și rapid, astfel încât traficul să fie afectat cât mai puțin. De asemenea, rugăm conducătorii auto să manifeste înțelegere și să respecte semnalizările și restricțiile impuse pe perioada lucrărilor", se mai arată în comunicatul companiei .