Câștigătoarea incontestabilă de patru ori Naomi Osaka lansează o nouă companie media în parteneriat cu superstarul NBA LeBron James, a anunțat starul tenisului, potrivit CNN
Hana Kuma, care înseamnă „urs de flori” în japoneză, va produce povești care sunt „specifice cultural, dar universale pentru toate publicurile”, se arată într-un comunicat.
The SpringHill Company a lui James și Maverick Carter va oferi „producție, dezvoltare și resurse strategice esențiale” Hanei Kuma.
„A avut loc o explozie de creatori de culoare care au fost în sfârșit echipați cu resurse și o platformă uriașă”, a spus Osaka în declarație.
„În era de streaming, conținutul are o perspectivă mai globală. Puteți vedea acest lucru în popularitatea televiziunii din Asia, Europa și America Latină că unicul poate fi și universal.
„Povestea mea este și o dovadă a acestui lucru. Sunt atât de încântat de ceea ce construim la Hana Kuma. Vom aduce povești la viață având în vedere acest obiectiv: să facem ca perspectivele unice să se simtă universale și să inspirăm oamenii pe parcurs. "
Compania de producție este cel mai recent proiect între Osaka, în vârstă de 24 de ani, și agentul ei de lungă durată Stuart Duguid. Cei doi au, de asemenea, o agenție de sport numită Evolve, care l-a semnat luni pe tenismenul australian Nick Kyrgios.
Potrivit Forbes, Osaka a devenit cea mai bine plătită sportivă din lume din istorie, câștigând aproximativ 37 de milioane de dolari în 2020, datorită unei lungi liste de oferte de sponsorizare.
Ea nu va concura la Wimbledon anul acesta din cauza unor probleme medicale nerezolvate încă.