O femeie de SUA a dat în judecată lanțul Starbucks, fiindcă a primit prea multă gheață în “cafeaua cu gheață” solicitată. “Am luat cunoștință de plângere”, a reacționat lanțul de cafenele, adăugând că sunt convinși că nu are nici o șansă de reușită.
Stacy Pincus din statul american Illinois cere 5 milioane de dolari fiindcă Starbucks nu oferă cantitatea de cafea promisă.
“Clienții noștri înțeleg și se așteaptă ca gheața să fie o componentă esențială a acestei băuturi. Dacă cineva nu este mulțumit de modul de prepare poate solicita să îi fie adusă alta nouă”, au adăugat reprezentanții Starbucks, citați de postul ABC.
Femeia a notat în plângere că lanțul de cafenele își păcălește clienții. “Cine cumpără un galon de benzină cu trei dolari, se așteaptă să plătească trei dolari și să primească un galon de benzina, nu o jumătate de galon”, argumenterază femeia.
„Descrierea produsului se referă la mărimea paharului și nu la conținutul lichid“, reacționează oficialii.
“Cantitatea de fluid dintr-un pahar trebuie să fie o certitudine pentru consumator. Dacă reclamantul ar fi știut că primește mai puțină cafea, ar fi plătit mai puțin, sau nu ar fi cumpărat deloc produsul”, susține avocatul americancei.
Astfel de lanțuri de restaurante, în special cele de fast-food, se confruntă mai mereu cu astfel de reclamații. Subway a fost dat în judecată, fiindcă un client a măsurat un sandwich și nu avea 30 de centimetri lungime așa cum scria în prospect.
McDonalds a fost chemat în instanță de o femeie din SUA fiindcă a servit o cafea fără capac, iar femeia s-a opărit la degete, acuzând că au servit cafeaua mult prea fierbinte.