Conform celui mai recent val de audiență, realizat in perioada 29 august – 18 decembrie 2016 de IMAS, Smart Fm are cel mai educat public de radio. Astfel:
- 77,5% dintre ascultătorii Smart FM au vârste cuprinse intre 18 si 49 de ani (publicul comercial);
- 92,26% dintre ascultători au studii universitare și post universitare , intre care 92,02% fac parte din categoria ESOMAR AB (Manageri și profesioniști);
- 92,77% dintre ascultători sunt activi profesional;
- 62.54% este public feminin.
SMART FM are aproape de două ori mai mulţi ascultători decât în vară
Conform măsurătorilor, Smart FM este un radio în plină expansiune: comparativ cu valul de vară, Smart FM a crescut de la 9.500 de ascultători zilnic la aproape 17 000, în Bucureşti, în rândul publicului comercial. Totodată, cota de piaţă a radioului deţinut de Marius Tucă a crescut de patru ori.
La nivelul intregului public, Smart Fm are, in medie, 21 ooo de ascultatori zilnic, comparativ cu 16 000, in perioada verii.
Astfel, Smart FM a depăşit în audienţă radiouri precum Tananana, Vibe FM, Antena Satelor, Radio România Cultural şi multe alte posturi cu vechime pe piaţă radio. Menţionăm că, în noiembrie 2016, postul nostru a împlinit un an de când a fost preluat de Marius Tucă.
Mulţumim “neascultătorilor” noştri pentru această reuşită.
Mai multe amănunte despre noul val de audienţă vor apărea mâine, astfel că această ştire este în curs de actualizare.
Sondajul a fost realizat de IMAS. Target: public comercial.