AXN promovează premiera tututor celor șase filme Războiul stelelor în campania de toamnă, din 28 septembrie 2015. Campania de marketing include componenta ATL (TV, online, OOH, radio, presă scrisă și prezență în cinematografe), precum și competiții cu partenerii.
Campania de marketing din această toamnă invită telespectatorii în universul Războiul stelelor, concentrându-se pe cele mai memorabile scene ale celor șase producții. Execuțiile campaniei, axate pe notorietea personajelor, dar și pe acțiunea explozivă din scenele emblematice ale seriei, oferă telespectatorilor șansa de a retrăi emoțiile vizionarăii celei mai admirate saga SF a timpurilor noastre.
AXN promovează premiera producțiilor Războiul stelelor, de la finalul lunii septembrie, printr-o campanie ATL dedicată și prin colaborarea la nivel național cu parteneri, susținând premiera prin componenta PR.
Clipurile de promo vor putea fi văzute pe stații TV selecționate atent și auzite pe cele mai populare posturi radio, în timp ce machetele de presă și panourile outdoor vor susține la rândul lor premiera saga. Telespectatorii români sunt chemați să vizioneze în premieră sau să revadă, alături de familie, cele șase producții Războiul stelelor, sâmbăta și duminica, de la 21:00.
Campania online se va desfășura atât pe site-uri populare, cât și în social media, iar operatorii de cablu și postul de radio partener vor promova premiera Războiul stelelor prin propriile canale de comunicare și organizând activități creative, precum competiții pentru publicurile lor.
Saga epică a lui George Lucas vine în România pentru prima dată cu toate cele șase producții, pe AXN, însoțită de seriile animate și documentare din culise, într-un octombrie plin de acțiune, dueluri de lightsaber-e și schimbări dramatice de situație.