Ca și mare parte din presa tradițională și revista fetelor despuiate, Playboy, încearcă să se repoziționeze din punct de vedere editorial pentru a supraviețui unei căderi de popularitate, consemnată și de scăderea tirajului, de la 5,6 milioane de exemplare în 1970, la doar 800,000 în prezent.
Vestea cea mare pe care o redau toate agențiile de presă este că Playboy a anunțat că se va opri din publicarea imaginilor cu femei dezbrăcate.
Decizia ce-i va șoca pe mulți dintre admiratorii fenomenului are la bază certitudinea corpului editorial că internetul a transformat nuditatea într-un lucru cât se poate de comun și că revistele pornografice nu se mai susțin din punct de vedere economic.
Totuși, revista va publica imaginea unor fete în poziții provocatoare, dar fără să fie complet dezbrăcate.
Spășiți, conducătorii revistei admit că Playboy a fost învinsă chiar de schimbările pe care le-a introdus în societate.
"Am luptat în această bătălie cu societatea și am câștigat-o. Acum, oricare dintre noi este la un click distanță de orice act sexual imaginabil, ce poate fi vizionat gratuit", spune directorul executiv al Playboy, Scott Flanders
Website-ul Playboy a aplicat deja aceste modificări, renunțând la nuditate și oferind posibilitatea utilizatorilor de a trimite articolele în rețelele de socializare, ca Facebook sau Twitter. Rezultatul? Traficul website-ului a crescut de patru ori! Inimaginabil așa ceva la noi, în România, unde mare parte din traficul pe internet al unor site-uri ce se poziționează în zona quality este realizat tocmai prin publicarea de pictoriale cu fete cât mai goale!