"Îmi doream încă de acum 30 de ani să am un radio şi să-i spun Radio Pupăză din Tei (...) Nu va fi Radio Pupăză din Tei, dar se va păstra ceva din spiritul acesta de a anunţa lucrurile cele mai importante şi de ultimă oră. Titlul radioului (Smart FM, n.r.) ne defineşte. Titlul radioului defineşte foarte bine ce vrem să facem. Vrem să facem totul smart, fie că este vorba de muzică sau civilizaţie", declara Marius Tucă în urmă cu un an.
În prezent, Marius Tucă dezvoltă grupul media care deţine Smart FM, dar şi site-ul miscareaderezistenta.ro.
Despre publicul ţintă al Smart FM, fondatorul acestuia, Valentin Nicolau, spunea că este reprezentat de elitele intelectuale: "Smart FM are rolul de a convinge oamenii, elitele intelectuale, că pot găsi în Smart un radio care le poate oferi informaţia necesară". Cel mai recent val de audienţe a confimat că dorinţa fondatorului a fost îndeplinită de echipa actuală a Smart FM: 97 % dintre ascultătorii Smart FM au studii superioare, iar majoritatea se situează în grupa de vârstă 30 - 49 de ani. De asemenea, altă veste bună este că 93% dintre ei fac parte din ESOMAR AB (cea mai importantă categorie formată din manageri şi profesionişti, cu venituri mari şi foarte mari).
Postul Smart FM emite în Bucureşti pe frecvenţa 107,3 FM şi online, pe site-urile smartfm.ro şi miscareaderezistenta.ro.
Marius Tucă a preluat radioul Smart FM în 2015, iar Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) şi-a dat, pe 6 octombrie, acordul prealabil prevăzut de legislaţia audiovizualului pentru modificarea structurii acţionariatului societăţii Radio Smart SRL, care deţine licenţă audiovizuală a postului de radio Smart FM.