Brandul de lenjerie Victoria's Secret renunță la schimbarea de look feministă woke din ultimii ani, deoarece nu s-a tradus în succes în afaceri, scrie NewYorkPost
De când brandul a decis să se îndepărteze de imaginea sa „hiper-sexualizată” – așa cum a descris-o BusinessOfFashion.com într-un articol recent – Victoria's Secret a înregistrat o scădere semnificativă a veniturilor.
Ca atare, a căutat să se reînnoiască să readucă imaginea „sexy”, a menționat BusinessOfFashion într-un articol care a fost publicat, de asemenea, de partenerul editorial CNN.
Cathaleen Chen a raportat că eforturile mărcii de a promova incluziunea – care au inclus-o pe fotbalista profesionistă acvtivista LGBTQ Megan Rapinoe, precum și un bărbat care se identifică "femeie transgender", portavoce ale mărcii și renuntarea la de celebrele sale supermodele „Angels” – au câștigat „recenzii favorabile de la criticii online [dar] nu s-au tradus niciodată în vânzări.”
Potrivit cifrelor, veniturile estimate ale mărcii de lenjerie intimă pentru 2023 sunt de 6,2 miliarde de dolari, cu 5% mai mici decât anul trecut, și chiar mai mici decât în 2020, când veniturile mărcii au fost de 7,5 miliarde de dolari.
Scăderea vânzărilor Victoria's Secret a urmat, de asemenea, deciziei companiei de a-și face consiliul de administrație în cea mai mare parte compus din femei.
În 2021, activista LGBTQ Rapinoe a susținut că marca a trimis un mesaj „cu adevărat dăunător” înainte de schimbare, mesaj care a fost „patriarhal, sexist, arătând nu doar ce înseamnă să fii sexy, ci și ce încercau hainele să realizeze printr-o lentilă masculină și prin ceea ce și-au dorit bărbații.”
„Și a fost foarte mult promovat către femeile mai tinere”, a adăugat la acea vreme vedeta fotbalului feminin din SUA.
Directorul executiv Martin Waters a recunoscut însă că inițiativele de incluziune nu au fost profitabile pentru companie, declarând: „În ciuda eforturilor tuturor celor mai bune eforturi, nu a fost suficient pentru a duce la profit.”
Președintele mărcii Victoria's Secret și Pink, Greg Unis, a rezumat această nouă direcție pentru companie, spunându-le investitorilor: „Sexy poate fi incluziv”. El a explicat că „Sexy poate sărbători experiențele diverse ale clienților noștri și pe asta ne concentrăm.”
Potrivit BusinessOfFashion, noul obiectiv al companiei este de a „îmbunătăți profitabilitatea și de a recupera vânzări anuale de peste 7 miliarde de dolari”. Pentru a îndeplini acest obiectiv, marca intenționează să lanseze îmbrăcăminte activă și costume de baie, să-și actualizeze magazinele existente și să deschidă 400 de noi în afara Statelor Unite.
Victoria's Secret going back to 'sexiness' after woke push saw sales PLUMMET https://t.co/O7YPfpeXao pic.twitter.com/gK6VYjXb1s
— Daily Mail Online (@MailOnline) October 19, 2023
Rapinoe’s Secret: Victoria’s Secret’s Sales Tank After Hiring Megan Rapinoe as Brand Ambassador
— Joe Delfino (@JoeDelfino9) October 19, 2023
Transgenders & Plus Size models along with Rapinoe as Victoria Secret Ambassadors
& FIRED WOKE CEO see SALES
DROP #GoWokeGoBroke
https://t.co/zxKkslpHVD
A marca de lingerie "Victoria's Secret" renuncia ao wokismo em reação à queda nas vendas...
— Soda caustica (@OlegarioMo56423) October 19, 2023
Go Woke, Get Broke !!???????????? pic.twitter.com/Gg6wcFEI2y