Victoria's Secret renunță la feminismul "woke" si redevine "sexy" după scăderea vânzărilor

20 Oct 2023
Victoria's Secret renunță la feminismul "woke" si redevine "sexy" după scăderea vânzărilor

Brandul de lenjerie Victoria's Secret renunță la schimbarea de look feministă woke din ultimii ani, deoarece nu s-a tradus în succes în afaceri, scrie NewYorkPost

De când brandul a decis să se îndepărteze de imaginea sa „hiper-sexualizată” – așa cum a descris-o BusinessOfFashion.com într-un articol recent – ​​Victoria's Secret a înregistrat o scădere semnificativă a veniturilor.

Ca atare, a căutat să se reînnoiască să readucă imaginea „sexy”, a menționat BusinessOfFashion într-un articol care a fost publicat, de asemenea, de partenerul editorial CNN.

Cathaleen Chen a raportat că eforturile mărcii de a promova incluziunea – care au inclus-o pe fotbalista profesionistă acvtivista LGBTQ Megan Rapinoe, precum și un bărbat care se identifică "femeie transgender", portavoce ale mărcii și renuntarea la de celebrele sale supermodele „Angels” – au câștigat „recenzii favorabile  de  la criticii online [dar] nu s-au tradus niciodată în vânzări.”

Potrivit cifrelor, veniturile estimate ale mărcii de lenjerie intimă pentru 2023 sunt de 6,2 miliarde de dolari, cu 5% mai mici decât anul trecut, și chiar mai mici decât în ​​2020, când veniturile mărcii au fost de 7,5 miliarde de dolari. 

Scăderea vânzărilor Victoria's Secret a urmat, de asemenea, deciziei companiei de a-și face consiliul de administrație în cea mai mare parte compus din femei. 

În 2021, activista LGBTQ Rapinoe a susținut că marca a trimis un mesaj „cu adevărat dăunător” înainte de schimbare, mesaj care a fost „patriarhal, sexist, arătând nu doar ce înseamnă să fii sexy, ci și ce încercau hainele să realizeze printr-o lentilă masculină și prin ceea ce și-au dorit bărbații.”

„Și a fost foarte mult promovat către femeile mai tinere”, a adăugat la acea vreme vedeta fotbalului feminin din SUA. 

Directorul executiv Martin Waters a recunoscut însă că inițiativele de incluziune nu au fost profitabile pentru companie, declarând: „În ciuda eforturilor tuturor celor mai bune eforturi, nu a fost suficient pentru a duce la profit.”

Președintele mărcii Victoria's Secret și Pink, Greg Unis, a rezumat această nouă direcție pentru companie, spunându-le investitorilor: „Sexy poate fi incluziv”. El a explicat că „Sexy poate sărbători experiențele diverse ale clienților noștri și pe asta ne concentrăm.”

Potrivit BusinessOfFashion, noul obiectiv al companiei este de a „îmbunătăți profitabilitatea și de a recupera vânzări anuale de peste 7 miliarde de dolari”. Pentru a îndeplini acest obiectiv, marca intenționează să lanseze îmbrăcăminte activă și costume de baie, să-și actualizeze magazinele existente și să deschidă 400 de noi în afara Statelor Unite. 

Alte stiri din Life style

Ultima oră