Kim Kardashian „dezgustată și revoltată” de campania Balenciaga cu copii și obiecte sexuale care folosesc codurile de sadomasochismului

28 Noi 2022
Kim Kardashian „dezgustată și revoltată” de campania Balenciaga cu copii și obiecte sexuale care folosesc codurile de sadomasochismului

Balenciaga este în centrul unei controverse după ce a dezvăluit o campanie publicitară în care copii țin în mână animale de pluș îmbrăcați în ținute de sclavie sexuala scrie HuffingtonPost.

 Reacția ei era așteptată de mult, dar Kim Kardashian a ajuns să vorbească abia acum despre controversa care zguduie casa Balenciaga de mai bine de o săptămână. Vedeta a spus foarte clar ce crede despre cea mai recentă campanie pentru brandul cu care colaborează: „dezgustată și revoltată” a denunțat imaginile cu copii care țin în mână animale de pluș înhămate de ceea ce pare a fi material de sclavie sado-masochist. O campanie pe care Balenciaga a scos-o de pe toate aceste platforme, în fața criticilor.

Am fost tăcută în ultimele zile, nu pentru că nu am fost dezgustată și revoltată de ultimele campanii Balenciaga, ci pentru că am vrut să am ocazia să vorbesc cu echipa lor pentru a înțelege singură cum s-ar fi putut întâmpla”, a explicat ea pe Twitter duminică, 27 noiembrie.

Amintindu-și că este mamă a patru copii, ea a spus că a fost „zguduită” de aceste „imagini tulburătoare”. Apoi face legătura între aceste ținute de sclavie și abuzul asupra copiilor. Siguranța copiilor trebuie să fie ținută cu cea mai înaltă considerație și orice încercare de a normaliza abuzul asupra copiilor de orice fel ar trebui să nu aibă loc în societatea noastră-punct final”.

Kim Kardashian se gândeste asupra viitorului colaborării sale cu Balenciaga

Aceste reclame care foloseau codurile de sadomasochismului și implică copii au fost puternic criticate imediat ce au fost lansate, iar brandul a ajuns să-și ceară scuze retrăgându-le pe 22 noiembrie.

În această privință, Kardashian a spus că a apreciat gestul și scuzele, crezând că marca înțelege „gravitatea problemei” și se va asigura că nu se va mai întâmpla. Acest lucru n o împiedică, însă, să reflecteze la continuarea colaborării cu casa de modă.

„În ceea ce privește viitorul meu cu Balenciaga, în prezent îmi reevaluez relația cu marca, bazându-mă pe disponibilitatea lor de a accepta responsabilitatea pentru ceva ce nu ar fi trebuit să se întâmple niciodată – și pe acțiunile pe care le întreprind pentru a proteja copiii ”, a conchis ea.

O altă campanie controversată evocă pornografia infantilă

Balenciaga și-a cerut scuze și pentru o altă campanie dezvăluită la începutul lunii noiembrie în care putem vedea în fotografii documente, dintre care una ar fi o opinie a Curții Supreme americane într-un caz de pornografie infantilă.

„Hotărârea a stabilit atunci că faptul de a oferi sau de a cere transferul, vinderea, livrarea sau schimbul de pornografie infantilă nu a încălcat primul amendament al Constituției americane” , explică cotidianul.

Marca Balenciaga tocmai a făcut o... Interesant... Sesiune foto pentru noile lor produse, care include un document judiciar prost ascuns în mod deliberat despre „ pornografia infantilă virtuală”.

Brandul de lux a declarat că a „luat acțiuni legale împotriva părților responsabile de organizarea filmării” din cauza prezenței elementelor neaprobate. Condamnăm ferm abuzul asupra copiilor sub toate formele sale”, a spus ea.

Alte stiri din Life style

Ultima oră