Astfel, conform noilor algoritmi, site-urile plasate mai sus în rezultatele căutării vor fi cele cu text de dimensiuni mai mari, cu link-uri pe care e usor sa faci click sau care se adaptează în funcție de mărimea ecranului pe care sunt vizualizate.
De precizat este faptul că cei care nu își vor adapta site-urile pentru dispozitivele mobile au mult de pierdut fiindcă ar putea cadea poziții bune în lista afișată de Google.
Business Insider mai scrie că Google a anunțat aceste schimbări încă din februarie, dând site-urilor suficiente informații și sfaturi pentru a se adapta.
Cu toate acestea, Itai Sadan, șef al unei companii care creează site-uri web, a declarat că schimbarea algoritmilor va fi "apocaliptică" și va afecta milioane de oameni.
"Cei care vor fi afectați vor fi, în primul rând, cei care habar nu au de această schimbare. O mulțime de companii mici vor fi extrem de surprinși în momentul în care vor realiza că numărul de vizitatori pe site-urile lor va scădea semnificativ", a mai spus Sadan. (V.M.)