Pokemon Go a avut lansarea oficială în România pe 19 iulie 2016 și în prima luna peste un million de Români s-au informat despre joc.
În primele trei săptămâni numărul românilor interesați de joc a depășit un milion (1,008,614 persoane)
Înainte ca jocul să fie disponibil oficial în România existau deja peste 75 000 de oameni care se informau despre Pokemon Go pe site-urile din România, dar evoluția a fost una spectaculoasă imediat după lansarea oficială.
Interesul a scăzut, însă, în primele 2 săptămâni ale lunii august ajungând la câteva mii pe zi de la peste 100.000 în prima săptămână a lansării.
Analiza profilului celor interesați de fenomen indica faptul că: 27,5% din audiență Pokemon Go este interesată de divertisment (în ordinea importanței jocuri, filme și vedete), 18,2% citesc frecvent despre sport și 9,4% despre politică. Alte interese cuprind: Știință și Tehnologie (8,2%), Legislație (7,4%), Economie (6,2%), Sănătate (5%), Alimentație (4,8%), Familie(4,3%), Auto (3,4%), Călătorii (3,1%), Fashion (1,5%) și Casă și Grădină (1,1%).
Din punct de vedere demografic, 56% dintre cei interesați de joc au între 18 și 24 ani, 23% între 25 și 34, 12% între 35 și 44, iar restul de 9% au peste 44 ani. Distribuția pe genuri arată că 86% sunt utilizatori de gen masculin.
Față de un profil general al consumatorului de conținut pe internet din România, profilul audienței Pokemon Go este mult mai interesat de Sport, Politică si Legislație și mai puțin interesat de subiectele ce țin de Familie.
Conform informațiilor oferite de instrumentele de monitorizare Quantum Data Science în prima lună de la lansare aproximativ 500 000 de Români au instalat aplicația Pokemon Go, atât versiunea iOS cât și Android. Trendul este și în această privință descrescător: de la 12.000 de instalări pe zi la 2000 / zi în ultima perioadă.