Proprietarul Twitter Elon Musk a oferit duminică o previzualizare a noului plan de relații cu mass-media al rețelei sale de socializare, scriind pe Twitter că jurnaliștii care contactează departamentul de presă al companiei vor fi întâmpinați cu un emoji "caca", scrie NewYorkPost
Strategia lui scatologică nu era o metaforă: la o întrebare prin e-mail de la New York Post, duminică dimineață, i s-a răspuns imediat cu simbolul "excrementelor", fără alte cuvinte
Nu este prima dată când tendința lui Musk pentru simbolul urât mirositor a generat reacții adverse.
Anul trecut, el a fost forțat să explice că utilizarea emoji-ului ca răspuns la CEO-ul de atunci, Parag Agrawal, a semnalat că a considerat că afirmația lui Agrawal că roboții au compromis mai puțin de cinci procente din rețea este „un rahat”.
Compania a prezentat tweet-ul ca parte a unui proces care susținea că Musk și-a „încălcat obligațiile” în temeiul acordului de fuziune care a fost încheiat atunci când a acceptat să-l preia.
press@twitter.com now auto responds with ????
— Elon Musk (@elonmusk) March 19, 2023