„Lumea s-a schimbat”: Jack Daniel’s renunță la politicile sale „woke” de favorizare a "incluziunii"

23 Aug 2024
„Lumea s-a schimbat”: Jack Daniel’s renunță la politicile sale „woke” de favorizare a "incluziunii"

Într-un e-mail trimis joi, producătorul de whisky Jack Daniel’s a spus că își va retrage inițiativele de diversitate, echitate și incluziune, scrie Le Figaro

O amenințare de boicot care pare să fi avut efectul dorit. Într-un e-mail transmis joi, Brown-Forman, compania-mamă a companiei din Tennessee, a anunțat că își va pune capăt inițiativelor în ceea ce privește diversitatea, echitatea și incluziunea politicilor adunate sub acronimul DEI în limba engleză. Un program pus în aplicare la scurt timp după demonstrațiile legate de  mișcarea „Black Lives Matter” din 2020 pentru a promova accesul femeilor și minorităților la locuri de muncă și universități care le-ar fi mai puțin accesibile în comparație cu bărbații albi și heterosexuali. 

Chestionată de Daily Mail,  Elizabeth Conway, purtătorul de cuvânt al Jack Daniel's, a declarat că celebrul  brand de whisky  a decis să „își evolueze strategia de diversitate și incluziune”. Și a clarificat: „lumea a evoluat, afacerea noastră s-a schimbat și peisajul juridic și extern s-a schimbat dramatic, în special în Statele Unite.” Potrivit presei americane, pagina web dedicată acestor politici de pe site-ul mărcii nu a mai fost  accesibilă joia aceasta. În plus, conform aceluiași e-mail, directorii companiei nu vor mai primi bonusuri legate de progresele înregistrate în diversitate, echitate și incluziune. 

„Aducerea la ratiune a Americii corporatiste” 

O declarație transmisă cu mare fanfară de activistul conservator american Robby Starbuck urmarit de peste 500.000 de persoane pe rețeaua  de socializare

Într-un tweet, în care transmite e-mailul, Robby Starbuck își anunță comunitatea că își reușesc „misiunea”. „Obligăm acum organizațiile de mai multe miliarde de dolari să-și schimbe politicile fără măcar să le publice, pur și simplu de teamă să nu fie următoarea companie pe care o denunțăm”, se bucură el, înainte de a continua: „Învingem și, unul câte unul, vom aduce sănătatea mintală înapoi la afacerile americane.”

Anterior, Robby Starbuck lansase deja campanii de boicot pe rețelele de socializare împotriva companiei americane Deere & Company, precum și a lanțului de magazine Tractor Supply Company. Mai recent, a atacat și producătorul de motociclete  Harley-Davidson.  Într-un videoclip de nouă minute postat pe contul său X, el a acuzat compania că „nu este sincronizată cu clienții săi” după ce s-a alăturat Camerei de Comerț LGBTQIA+ din Wisconsin. 

În acest proces, Harley-Davidson a anunțat că își pune capăt politicilor de diversitate și alte inițiative progresive din cadrul companiei. 

Alte stiri din Externe

Ultima oră