Aeroportul Heathrow din Londra spune că a cerut companiilor aeriene să nu mai vândă bilete până în septembrie

12 Iul 2022
Aeroportul Heathrow din Londra spune că a cerut companiilor aeriene să nu mai vândă bilete până în septembrie

Aeroportul Heathrow din Londra spune că va limita pasagerii pentru vară întrucât se confruntă cu o lipsă de personal care i-a limitat semnificativ capacitatea. CEO-ul aeroportului a cerut companiilor aeriene să nu mai vândă bilete până în septembrie, scrie New York Times

Aeroportul Heathrow a anunțat marți că va limita numărul de pasageri până la jumătatea lunii septembrie, invocând lipsa de personal care a dus la cozi lungi, întârzieri, pierderea bagajelor și anulări de zbor de ultim moment.

Într-o scrisoare deschisă către pasageri, directorul executiv al Heathrow, John Holland-Kaye, a cerut companiilor aeriene să nu mai vândă bilete noi, deoarece activitatile critice din aeroport au fost restrânse în mod semnificativ.

„Recunoaștem că acest lucru va însemna că unele călătorii de vară vor fi fie mutate într-o altă zi, un alt aeroport, fie anulate și ne cerem scuze celor ale căror planuri de călătorie sunt afectate”, a spus el. În ultimele săptămâni, au existat perioade în care serviciul a scăzut la un nivel „inacceptabil”, a spus el.

Unul dintre cei mai mari transportatori britanici, Virgin Atlantic, a declarat că este pregătit să își livreze programul complet în această vară.

„Cu toate acestea, susținem măsurile proactive luate de Heathrow pentru a reduce perturbările, atâta timp cât acțiunile propuse nu afectează în mod disproporționat transportatorii din aeroport”, a spus compania aeriană. „Acțiunea ar trebui să se bazeze pe o analiză amănunțită care să arate cele mai eficiente măsuri pentru a îmbunătăți situația și a menține clienții în mișcare.”

Călătoriile de vară în Europa au fost afectate de haos pe aeroporturi, deoarece companiile aeriene s-au străduit să țină pasul cu creșterea numărului de pasageri, dornici să călătorească după blocajele din cauza pandemiei și lipsa de personal. Săptămâna trecută, compania aeriană scandinavă SAS a depus cerere de protecție pentru faliment după ce piloții săi au intrat în grevă. Au existat, de asemenea, demisii ale personalului aeroporturilor și companiilor aeriene din întreaga Europă, pe fondul frustrării legate de orele lungi și de salarii mici care nu au ținut pasul cu creșterea inflației.

Alte stiri din Externe

Ultima oră