Cumpărăturile de Crăciun online, în creştere după atentatele sângeroase de la Paris

18 Noi 2015 | scris de Magda Marincovici
Cumpărăturile de Crăciun online, în creştere după atentatele sângeroase de la Paris

 

„La ora actuală, nu suntem în măsură să ştim care va fi impactul. Când au loc evenimente de o asemenea amploare, oamenii se mobilzează şi nu se gândesc la cumpărături”, observă, cu o anumită prudenţă, Marc Lolivier, delegat general al Federaţiei pentru comerţul online şi vânyare la distanţă.

Potrivit studiului anual, realizat de Mediametrie, se aşteaptă ca vânzările online să crească cu 14%, coşul mediu ajungând la 199 euro de la 174 euro, în 2014, într-un climat economic care a fost cel puţin până acum mai puţin prietenos comparativ cu anul trecut.
„Fără a fi euforic, sentimentul consumatorilor se îmbunătăţeşte (...) Sunt semne de revenire”, subliniază Marc Lolivier pentru Reuters.

 

Ca şi anul trecut, se aştepată ca mai solicitate să fie jucăriile, jocurile, produsele high-tech, îmbrăcăminte...
Cumpărăturile de Crăciun, efectuate online, care au reprezentat aproximativ 25% din cifra anuală a comerţului online, sunt prognozate să totalizeze 13 miliarde de euro în 2015, faţă de 11 miliarde, în 2014.

Alte stiri din Business

Ultima oră