O companie din Brazilia care produce, printre altele, și șerveţele demachiante, a ales un mod inedit de a-și face publicitate, cu ajutorul unei reviste.
Cei mai mulţi oameni vor să știe cum arată vedetele fără machiaj. Revista Caras din Rio de Janeiro a apărut pe piaţă, luna trecută, cu o copertă specială. Plus un pachet de șerveţele oferit gratuit, cu ajutorul căruia cititorii curioși pot șterge machiajul vedetei de pe copertă.
Vedeta de pe coperta revistei Caras este actriţa Giovanna Ewbank.
Ideea inedită aparţine agenţiei de publicitate DM9DDB, care a lucrat la realizarea acestei campanii.
Produsele de presă interactive oferă consumatorilor posibilitatea de a juca rolul principal într-o campanie de publicitate. „Iei produsul, îl testezi, faci încercări și apoi vezi rezultatul”, explică Ferguson Drian, vicepreședinte media al agenţiei Dm9ddb.
Circa 25.000 de abonaţi ai revistei Caras au putut testa eficacitatea șerveţelelor demanchiante, promovate prin această campanie publicitară.