DISCOVERY a lansat campania Racing Extinction

29 Noi 2015 | scris de Sebastian S. Eduard
DISCOVERY a lansat campania Racing Extinction

Realizată în parteneriat cu Vulcan Production, compania lui Paul G. Allen, co-producător executiv al documentarului, și Oceanic Preservation Society, campania globală Racing Extinction presupune conținut nou, o platformă digitală dedicată şi o serie de materiale educaţionale, încurajând telespectatorii să facă ”1 lucru” pentru a salva planeta.

De asemenea, iniţiativa include un parteneriat și o campanie media derulată împreună cu U.S. Wildlife Trafficking Alliance (USWTA.ORG), pentru a susține supraviețuirea speciilor. Campania include o serie de șase experiențe originale, disponibile pe DISCOVERY VR, aplicația de realitate virtuală a companiei, care prezintă specii în pericol de dispariție și informează publicul cu privire la eforturile de protejare și conservare a acestora.

“Discovery Communications este o companie cu obiective foarte clare. Explorarea şi salvarea planetei sunt prioritare pentru noi. Difuzarea documentarului Racing Extinction ne ajută să continuăm această tradiţie, insuflându-le telespectatorilor dorinţa de a avea un impact pozitiv asupra lumii. Salvarea planetei face parte din ADN-ul nostru şi, de vreme ce jumătate dintre speciile lumii sunt pe cale de dispariţie, credem că este responsabilitatea noastră să răspândim mesajul acestei campanii şi să trecem la fapte. Începem cu “1 lucru” şi sperăm ca telespectatorii noştri să urmeze exemplul,” a spus David Zaslav, Preşedinte şi CEO Discovery Communications.

Racing Extinction va fi catalizatorul unei campanii mai ample, care se va derula sub hashtagul #StartWith1Thing – apelul Discovery la acțiune, pentru a crea o mișcare globală pornind de la acest eveniment de televiziune.

#StartWith1Thing are menirea de a uni oamenii propunându-le să schimbe lucruri mărunte, care cumulate pot produce schimbări majore în vederea salvării speciilor în pericol de dispariție, pentru mediul înconjurător și pentru omenire. Discovery va promova premiera globală a documentarului şi conţinutul pe platformele adiționale, prin intermediul rețelelor de socializare și elementele digitale și de realitate virtuală, pentru ca alături de partenerii săi să incite curiozitatea publicului și dorinţa de a acţiona într-una din cele patru direcţii ale campaniei, precum: lupta contra traficului cu specii sălbatice sau reducerea emisiilor de carbon prin folosirea energiei regenerabile şi a mijloacelor de transport ecologice.

În plus, campania va scoate în evidenţă acțiuni individuale, pentru a demonstra impactul pe care îl pot avea oamenii când se unesc, într-o comunitate globală. Consumatorii sunt încurajați să-și găsească inspirația pentru acel “1 lucru” pe care îl vor face, vizitând secțiunea “#StartWith1Thing” pe www.racingextinction.com. Fiecare poate alege din mai multe opțiuni acel ”1 lucru” pe care să-l facă în fiecare zi, săptămână sau lună, urmărindu-și progresul alături de întreaga lume prin intermediul rețelelor de socializare. În România, oricine este interesat poate afla de pe site-ul Discovery.ro ce poate schimba în viaţa sa, lucruri mici care la nivel macro pot ajuta la prevenirea extincţiei unor specii, contribuind astfel la salvarea planetei. 

Alte stiri din Mass Media

Ultima oră