Cartoon Network a regândit aplicaţia Powerpuff Yourself şi a lansat o versiune îmbogăţită a acesteia, adăugându-i elemente tematice noi, cum ar fi #factorulpowerpuff.
Lansarea globală a noii versiuni are loc astăzi în Statele Unite, Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină şi Asia. Aplicaţia le permite utilizatorilor să se transforme într-un personaj
din orașul Townsville, precum „Fetițele Powerpuff”, dar şi să descopere care este #factorulpowerpuff propriu, dacă răspund unei serii de întrebări. Noua versiune include noi categorii şi mai mult de 100 de noi personalizări disponibile, fiind trandusă în 26 de limbi. Powerpuff Yourself poate fi accesată acum la adresa www.powerpuffyourself.com.
Aplicația a fost lansată iniţial în luna aprilie, marcând un nou sezon „Fetițele Powerpuff”, la Cartoon Network. De atunci şi până acum, a devenit rapid un subiect de discuție pe Facebook și Twitter, iar 12 milioane de oameni din întreaga lume au distribuit versiunile lor Powerpuff pe rețelele de socializare. Chiar și publicații ca CNN sau The Telegraph au distribuit aplicația și au transformat persoane publice precum membrii trupei One Direction, dar și alte celebrități, în personaje asemănătoare celor din serialul „Fetițele Powerpuff”.
Aplicația Powerpuff Yourself este disponibilă atât pentru dispozitivele mobile, cât și pentru dispozitivele de tip desktop și le permite utilizatorilor să aplice diferite expresii faciale și să utilizeze o varietate de haine, coafuri și accesori pe o păpușă Powerpuff, iar atunci când consideră că au devenit suficient de „powerpuff”, pot distribui versiunea lor pe rețelele de socializare cu hashtag-ul #factorulpowerpuff.
Animaţia „Fetițele Powerpuff” poate fi urmărită de luni până vineri, de la ora 15.55, numai la Cartoon Network.