Google a început să implementeze funcţia în urmă cu o lună de zile, permiţându-le celor aflaţi în campanii prezidenţiale să publice dezbateri mai lungi, iar mai apoi le-a permis candidaţilor să trateze probleme importante precum controlul armelor şi imigraţia.
Designul rezultatelor de căutare este asemănător cu „cardurile” de la Google, care pot fi schimbate, pe care poţi da click sau le poţi exploata, pentru a avea acces la şi mai multe informaţii.
Acum, aceleaşi unelte sunt extinse la companiile mici şi ar putea chiar să fie oferite vedetelor şi brandurilor foarte cunoscute. Schimbarea, pe care Google a confirmat-o pentru The Verge, a fost pentru prima dată sesizată de Mike Blumenthal, care a căutat un magazin de inele de logodnă în Buffalo, New York şi a ajuns pe o publicitate personalizată pentru un vânzător local, Andrew Jewelers.
Dând click pe una dintre postările Andrew Jewelers, care se aseamănă cu feed-ul Tweeter de publicitate, s-a deschis o pagină full-screen dedicată, cu text şi poze. Poţi da, de asemenea, share postărilor individuale de pe pagina de rezultate căutate, dar nu poţi da like şi nici nu poţi comenta la niciuna dintre ele.
Află mai multe pe Noobz.ro