Câți dintre cei care utilizați rețeaua de socializare Facebook nu v-ați întrebat măcar, dacă nu chiar exprimat nemulțumirea, de ce oare Facebook nu s-a gândit și la un buton de ”dislike”, care să exprime și nemulțumirea sau respingerea? Ei, bine, încăpățânarea echipei lui Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, pare că a atins limitele, căci jurnaliștii de la publicația britanică The Independent au aflat că rețeaua de socializare au cedat, în fața numărului mare de solicitări din partea utlizatorilor, și testează pentru prima oară un buton de ”dislike”.
Noua funcție a apărut deja la un număr mic de utilizatori, pe aplicația de mesagerie instant a Facebook, Messenger, care beneficiază acum de posibilitatea de a folosi această opțiune ca răspuns la mesaje individuale.
Facebook își dorește ca utilizatorii să atașeze emoji-uri la mesaje într-un mod asemănător felului în care funcționează opțiunea "Reactions" în news feed.
Până în prezent, rețeaua de socializare a respins sugestiile privind introducerea unui buton de "dislike", pe fondul temerilor că acesta ar putea fi folosit ca o formă de agresiune.
În prezent, Facebook testează această caracteristică pentru a vedea dacă este de folos în situații cum ar fi cea în care participanții la un grup pe Messenger doresc să voteze.
"Testăm mereu moduri de a face Messenger mai distractiv (...). Este un mic test în cadrul căruia permitem oamenilor să transmită un emoji, care reprezintă cel mai bine sentimentele lor cu privire la un mesaj ", a declarat un reprezentant al Facebook pentru TechCrunch.