Facebook face o modificare majoră la News Feed

12 Ian 2018 | scris de Marina Constantinoiu
Facebook face o modificare majoră la News Feed

Reţeaua de socializare Facebook, care îşi modifică foarte des regulile de relaţionare cu utilizatorii săi, a anunţat joi o modificare majoră a fluxurilor sale de actualităţi (News Feed) care sunt lecturate de peste două miliarde de utilizatori.

Potrivit noilor modificări, de acum înainte vor avea prioritate conţinuturile distribuite de familiile şi de prietenii internauţilor, în detrimentul companiilor şi altor pagini, potrivit The New York Times.

Aceasta este cea mai importantă modificare a strategiei de prezentare a conţinuturilor care a fost operată în ultimii ani de reţeaua de socializare, care doreşte să pună accentul pe bunăstarea şi binele internauţilor.

Modul în care Facebook va structura publicarea de conţinuturi în următoarele săptămâni, promovând cu prioritate fotografiile, videoclipurile şi mesajele publicate de cei apropiaţi, va permite favorizarea interacţiunilor şi a relaţiilor personale dintre utilizatori.

Facebook estimează, de exemplu, că o fotografie de familie are o valoare mai mare pentru un utilizator decât un clip al unei vedete sau reclama unui brand de îmbrăcăminte.

Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook, a spus că pentru el este o prioritate reunirea în viaţa reală a persoanelor care folosesc această reţea de socializare.

"Atunci când vom implementa acest lucru, veţi vedea mai puţine conţinuturi publice precum reclame ale unor companii, mărci şi trusturi mass-media", a scris Mark Zuckerberg într-un mesaj publicat joi pe contul lui de Facebook.

Facebook, la fel ca Twitter, a fost criticată recent că a permis dezvoltarea pe site-ul său a informaţiilor false, după modelul conţinuturilor publicate de internauţii ruşi în timpul campaniei prezidenţiale americane în 2016.

Mark Zuckerberg, cu ocazia rezoluţiilor sale pentru 2018, a promis că va "repara" aceste "erori".

 

Alte stiri din It

Ultima oră