Vineri seara, în timpul difuzării celei de-a şaptea ediţii a show-ului de la Antena 1, aplicaţia X Factor România prin intermediul căreia telespectatorii îşi votează favoriţii a depăşit pragul de 100.000 de instalări. Românii şi-au luat în serios rolul de al patrulea jurat, astfel că săptămână de săptămână îşi votează preferaţii, din rândul concurenţilor care primesc trei DA, în speranţa că îşi vor trimite favoritul direct în prima gală live şi îl vor salva de Bootcamp. Aplicaţia X Factor a înregistrat în medie 25.000 de voturi în timpul difuzării emisiunii, 10.000 de mesaje trimise din aplicaţie, o medie de 50.000 de voturi de la finalul emisiunii şi până la începutul următoarei ediţii şi un total de 300.000 de voturi.
Aplicaţia X Factor România poate fi descărcată din magazinul de aplicaţii şi este disponibilă atât pentru IOS, cât şi pentru Android. Aceasta este arma celui de-al patrulea jurat X Factor, publicul, cel care decide ce concurent scapă de Bootcamp.