Un francez a vândut papușa Barbie Elisabeth a II-a cu un preț de șaisprezece ori mai mare decât prețul inițial, scrie 20 minutes.
Comercializată la 80 de dolari când a fost lansată în aprilie anul trecut, Barbie „Regina Angliei” se revinde acum online... de la 1.300 la 1.900 de euro. Lansată de compania americană Mattel cu câteva zile înainte de jubileul de platină, care a marcat cei 70 de ani de domnie a Elisabetei a II-a, păpușa i-a încântat rapid pe colecționari... și pe cei care adulmecaseră afacerea, zvonurile despre starea de sănătate a reginei umflând deja prețul de câteva luni.
„Sincer, nu sunt atât de mare fan al reginei. În general, cumpăr și revind adidași. Dar păpușa fiind limitată la 20.000 de exemplare în întreaga lume, știam că se va vinde bine”, a spus francezul Serge pentru Le Parisien. Rochie albă, tiară, Ordinul Jartierei, papușa include întreaga panoplie a monarhului.
„După jubileu, stabilisem prețul la 400 de euro și aveam doar trei oferte în trei luni, dezvoltă Serge. Dar de îndată ce a apărut prima știre îngrijorătoare despre sănătatea ei joi, în jurul orei 14, am primit șase oferte în două ore. Am profitat de ocazie pentru a crește prețul de vânzare la 700 de euro. Și la vestea morții sale, prețurile s-au triplat sau chiar de patru ori. Am profitat din nou de ocazie pentru a-mi schimba anunțul la 1.300 de euro"
Serge și-a vândut în cele din urmă figurina cu 1.300 de euro, sau de 16 ori prețul inițial, unui olandez. Aproape generos, având în vedere prețurile practicate pe alte site-uri de revânzare, potrivit Le Parisien .