Disney nu se mai mulțumește să ofere noi producții woke. Gigantul de divertisment pentru copii intenționează să-și reproiecteze vechile personaje pentru a le face compatibile cu noile ideologii progresiste, scrie Revista Causeur.
În urmă cu câteva săptămâni, directorii Disney au susținut că compania trebuie să fie mult mai deschisă la ideile „progresiste” sau „woke”, așa cum este numită mișcarea de stânga. Mickey are urechi prea mari? Este Regele Leu prea masculin? Dumbo, elefantul este prea mare? Pisicile aristocrate prea caricaturale? Cât despre Albă ca Zăpada, nu e prea albă? Nu contează. Este nevoie de schimbare și nu este suficient să lansăm filme care să reflecte și să celebreze obiceiurile noastre sexuale moderne. Trebuie să corectăm urgent toate aceste personaje care nu mai sunt adaptate timpurilor noastre.
S-a terminat cu filmele de distrat copii, trebuie să trecem la lucruri serioase. Un film Disney acum trebuie să te educe. Și nu te mai zbengui prin Disneyworld doar pentru distracție și uimire: viața nu este așa, trebuie să înveți asta. Nu ne încurcăm cu clișeele, ar putea să te muște și să ai cicatrici pe viață. Nu vă lăsați păcăliți de prinți, prințese, cavaleri curajoși, eroi invincibili, au totul greșit. „Peter Pansexual”, sau „Călăreața Neînfricata”, aceștia sunt cei pe care îi veți întâlni în viața reală, ceea ce este mult mai corect din punct de vedere moral decât viața de vis. Și daca părinților nu le place, păcat pentru ei.
Lumea Disney nu este deloc lumea fermecată a valorilor vechi, familiale și a aventurilor minunate, ci lumea modernă, woke, transgender a lui „Woke Disney”.„Mișcarea BLM a fost condusă de femei. Este, de asemenea, o mișcare care integrează problemele luptei împotriva sexismului și problemele LGBT. În Statele Unite, ca și în Franța, există o convergență a acestor lupte și este îmbucurător”, a spus ministrul educației din Franța.
„De asemenea, realizăm că acum, mai mult ca niciodată, este timpul ca noi toți să ne consolidăm angajamentul față de diversitate și incluziune pretutindeni ”, a declarat Bob Chapek, CEO al Walt Disney, care tocmai a fost renumit în funcția sa, în ciuda faptului că cele mai proaste rezultate financiare din istoria companiei. Dar nu contează, va începe o eră responsabilă, el va dezvălui noua doctrină copiilor și, datorită lui Mickey woke, lumea va fi un loc mai bun.
Cu toate acestea, încasările de box office atenuează oarecum acest entuziasm. Filmul cu personaje Buzz Lightyear nu a fost doar un eșec Disney în 2022, dar mulți părinți au protestat împotriva ambiguității eroului și împotriva unei scene care arată un sărut între două personaje feminine. Dorind prea mult să transmită mesaje, regizorii au uitat că acesta este un film pentru copii... și că imaginea Disney este încă ferm ancorată, în cea mai mare parte, în această lume minunată pe care vrem să o facem să dispară.