Fiindcă avea nevoie urgentă de bani, un cetățean român s-a dus la un bancomat din Ungaria să retragă o sumă de bani de pe card.
Nu mică i-a fost mirarea când a observat că bancomatul îi respinge cardul. A sunat la banca de care aparținea în România, dar i s-a transmis că problema este la bancomat, nu la card.
Furios, a intrat în bancă și a anunțat că bancomatul nu funcționează corespunzător și a solicitat intervenția imediată a echipei tehnice pentru soluționarea problemei.
Bărbatul a fost rugat să aștepte, iar fără să observe s-au închis ușile de ieșire. În locul echipei tehnice, a apărut un echipaj de poliție care l-a scos în cătușe din sediul băncii, el fiind acuzat că a încercat să comită o înșelăciune cu ajutorul cardului său.
După ce şi-a cerut iertare, polițiștii i-au dat drumul. A doua zi, el a dat în judecată banca pentru încălcarea drepturilor sale, dar și pentru umilirea sa publică, având în vedere că polițiștii l-au scos în cătușe în văzul tuturor.
El a solicitat despăgubiri morale de cinci milioane de forinți, echivalentul a 16.000 de euro.
Banca a respins acuzațiile și a invocat faptul că nimeni nu ar mai chema poliția, de teama că ar putea să fie o alarmă falsă.
Conform szabadfold.hu, cetățeanul român n-a reușit să dovedească în instanță în ce fel a fost prejudiciat cu exact suma de 5 milioane de forinți. Instanța a decis ca banca să îi prezinte scuze verbale cetățeanului român și a închis cazul. (I.D)