Orice zi încheiată cu un sprint în plat a fost dominată de către Mark Cavendish. Rutierul britanic s-a impus şi în runda a 6-a, atunci când s-a ajuns la Montauban. „Sunt foarte fericit cu victoria asta. Jumătate din etape au fost câştigate de Dimension. A fost un tur bun pentru noi. Băieţii au fost incredibili azi. Ne-am blocat când mai erau 11 kilometri şi s-a ingustat şoseaua, dar am reuşit să facem o mutare bună când mai erau trei kiloemtri, m-am pus în roata lui Kittel, care este cel mai bun şi cel mai rapid, şi atunci am ştiut că pot obţine victoria", a declarat Cavendish.
Rutierul britanic are 31 de ani şi a început să strălucească la sprint în urma cu un deceniu. Anul acesta, pe lângă castigarea tricoului verde, îşi doreşte să reprezinte Marea Britanie la Jocurile Olimpice de la Rio şi să devină campion la "mondialele" din Qatar.
Vineri va avea loc etapa a 7-a, de la L’Isle-Jourdain până la Lac de Payolle, pe o distanţă de 162,5 kilometri, aceasta fiind ziua în care se va intra în Pirinei. Traseul cuprinde două căţărări, ambele spre finalul zilei. Rutierii vor urca pe Col d’Aspin, însă este greu de crezut că în clasamentul general vor fi mari schimbări la finalul zilei. Alberto Contador a promis că va ataca la sfârşitul acestei săptămâni. Rămâne de văzut dacă se va simţi în stare să-şi respecte promisiunea.
L’Isle-Jourdain promovează începând din 2011 bicicleta şi istoria sa, având un pavilion cultural de o mie de metri pătraţi. Chiar dacă are expuse mai mult de o mie de biciclete, Veloscope L’Isle-Jourdain este mai mult decât un simplu muzeu deoarece le oferă vizitatorilor chiar şi lecţii prin care pot învaţa să meargă pe bicicletă. Asociaţia care se ocupă de acest obiectiv turistic organizează anual şi un festival al bicicletei, cunoscut în Franta drept unul dintre cele mai importante evenimente din domeniu.
Lac de Payolle apare pentru prima oară pe traseul Turului Franţei. Însă legăturile sale cu această întrecere nu sunt tocmai noi. Chiar la prima sa ediţie, în 1913, Marea Buclă s-a legat de micuţa localitate din Pirinei, după ce Eugene Christophe şi-a procurat o furcă cu ajutorul unui fierar local care a devenit celebru printre rutieri, astfel că acesta a fost solicitat şi la ediţiile ce au urmat la acea vreme. Se spune chiar că în 1922, unul dintre participanţii la Turul Franţei i-a furat preotului din sat bicicleta pentru a putea continuă întrecerea.