Marile brand-uri renunţă la colaborarea cu Sharapova

08 Mar 2016 | scris de Gheorghe Voicu
Marile brand-uri renunţă la colaborarea cu Sharapova

Abilă femeie de afaceri, Sharapova are o avere de peste 200 milioane de dolari dar numai o cincime din ea reprezintă câştigurile din tenis. Dar atu-ul ei de vedetă a circuitului feminin au ajutat-o să aiba succes.

 

Contractele pubicitare avantajoase-cel cu Nike este de 70 de milioane de dolari-au făcut din ea una dintre cele mai bogate sportive.

 

De ce s-a dopat? Greu de înteles iar explicaţiile ei cu mail-ul nedeschis nu justifică totul. Cariera sportivă pare definitiv compromisă iar pierderile financiare sunt enorme.

La doar câteva ore după anuntul Sharapovei, Nike a decis să suspende contractul cu jucatoarea din Rusia. A urmat Tah Heur-faimoasa firmă elveţiana care produce ceasuri- dar şi Porsche. Probabil că şi alte brand-uri care aveau contracte de sponsorizare cu jucătoarea de tenis vor renunîa să mai fie reprezentate de o sportivă acuzată de dopaj.

Maria Sharapova a fost depistată că s-a dopat la Australian Open,turneu ce a avut loc la începutul anului, dar anunîul a fost făcut de-abia acum.

Alte stiri din Sport

Ultima oră