Într-un comunicat preluat de publicaţia El Pais, Fundaţia Asia Pacific Brands i-a conferit celebrului cantautor Julio Iglesias premiul The BrandLaureate Legendary, pentru că reprezintă o adevărată forţă recunoscută în lumea muzicii internaţionale.
Peste 300 de milioane de discuri
Printre alţi câştigători ai premiului The BrandLaureate Legendary se numără Nelson Mandela, Steve Jobs, Mark Zuckerberg sau Harrison Ford. Cîştigător de Grammy, Julio Iglesias a vândut peste 300 de milioane de discuri, înregistrate în 14 limbi, dintre care 2600 au fost desemnate Discuri de Aur şi de Platină. Aceste cifre incredibile îl desemnează drept unul dintre cei mai bine vânduţi artişti din toate timpurile. În fotografia alăturată, Julio Iglesias prezintă noul trofeu, statueta BrandLaurete din aur de 24 de carate şi diploma înrămată, ce reprezintă recunoaşterea la nivel mondial a strălucitei sale cariere.
To All the Girls I’ve Loved Before
Primele sale hituri au fost “La Vida Sigue Igual”, “Gwendolyne” şi poate cel mai memorabil, “To All the Girls I’ve Loved Before,” devenit un fel de marcă înregistrată pentru milioane de admiratoare din întreaga lume. Alte hituri celebre sunt: All of You (1984), Moonlight Lady (1984), Crazy (1993), En Concierto (1972), El Amor (1975), Starry Night (1990), Hey! (1980), Emociones (1978), De niña a mujer (1981), Manuela (1974), and Fragile (1993). Miercuri, 18 mai, Julio Iglesias va susține un concert extraordinar la Sala Palatului din Capitală.