Revelionul lui Dan Negru, audiențe de 10 ori mai mari față de ProTV. Kanal D pe locul doi. TVR1, pe trei

01 Ian 2016 | scris de Sebastian S. Eduard
Revelionul lui Dan Negru, audiențe de 10 ori mai mari față de ProTV. Kanal D pe locul doi. TVR1, pe trei

 

S-au consemnat câteva schimbări de strategie. Per total, cine nu s-a îndepărtat de rețeta "clasica" a avut de câștigat!

Fără concerte din piețe!

De exemplu, a fost primul an în București în care nu au existat concerte stradale majore. În consecință, multe televiziuni au trebuit să își reconsidere programul, iar transmisiunile directe nu au mai fost din “piață”, ci de la o petrecere de la Palatul Parlamentului sau chiar din locuri obscure.

Acest lucru a dus, de exemplu, la mediatizarea în exces a Loredanei. La ora 12 nu mai puțin trei televiziuni transmiteau concertele Loredanei. Numai că nu aceleași concerte. ProTV a transmis spectacolul “Imaginarium”, o altă televiziune a transmis un alt concert înregistrat, în timp ce B1TV o avea pe Loredana live de la Palatul Parlamentului.

Totodată a fost primul an în care ProTV și-a propus să mizeze exclusiv pe filme. Astfel încât concertul Loradanei a fost făcut sandwich între două filme românești și două block-bustere americane. Rezultatul a fost însă cu mult sub așteptări.

Antena 1, în frunte. Cele mai bune rezultate din ultimii 10 ani

Conform unui comunicat Antena 1, "Revelionul Starurilor 2016", prezentat de Dan Negru a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public, la diferență zdrobitoare față de concurență și a reusit să atragă cel mai mare numar de oameni dintre cei prezenți în fața televizorului. Astfel, Antena 1 a înregistrat cea mai mare cotă de piață din ultimii zece ani, cu un record de audiență de 38% cotă de piață, pentru publicul din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani.

Minutul de aur

Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2016, de la ora 00.32, a adunat în fața micilor ecrane 4.264.000 de romani din toata țara, Antena 1 înregistrând 23,1 puncte de rating și 44,9 % cotă de piață. De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 3.618.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

KanalD, pe doi. Etno și RomâniaTV, peste Pro

Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 16, 6 puncte de rating și 35,5% cotă de piață, la o distanță colosală de ProTv, clasat abia pe locul al VI-lea, cu doar 1,8 puncte de rating și 3,9 cota de piata. Locul doi a fost luat de Kanal D, urmat de TVR1, Etno și RomâniaTV.

Interesant este faptul că în intervalul 22.00- 2.00, Antena 1 a avut peste 3 milioane de spectatori, pe același interval ProTv reușind să strângă numai 325.000. Practic chiar și TVR1 a avut audiență dublă față de Pro, postul din Pache protopopescu fiind depășit de posturi minore precum RomaniaTV sau Etno.
Totuși, pe targetul comercial (18-49 de ani) ProTV a trecut pe poziția a treia, după Antena 1 și KanalD.

Alte stiri din Mass Media

Ultima oră