În ultimele trei decenii, Discovery Communications a devenit lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plată, cu o medie de 10 canale în peste 220 de țări, ajungând la aproape trei miliarde de abonați din întreaga lume. Din 1989, când Discovery Channel a devenit prima televiziune de documentare lansată la nivel internațional, oferind programe unice telespectatorilor din Europa și nu numai, compania s-a extins constant pe noi piețe, prin noi canale, formate și genuri. În prezent, portofoliul Discovery este alcătuit din canale foarte îndrăgite, precum Animal Planet, TLC, IDx și Eurosport – liderul pan-european în conținut sportiv. În linie cu obiectivul de a-și păstra poziția de lider pe segmentul programelor de non-ficțiune, prin reconectarea la valorile autentice ale brandului, Discovery va investi în acest an 2 miliarde de dolari în programe de excepție, precum Racing Extinction, Life of Dogs și Harley Davidson.
De la momentul 17 iunie 1985, când a transmis primul său program, Iceberg Alley, pentru cei 156,000 de abonați pe care îi avea pe atunci în Statele Unite, Discovery Channel a străbătut o cale lungă. Astăzi, este brandul de televiziune care ajunge la 450 de milioane de abonați din întreaga lume. În materie de canale de documentare, deși numărul opțiunilor existente pe piața media actuală este mult mai mare față de acum 30 de ani, Discovery Channel este în continuare lider absolut pe segmentul său, în topul preferințelor publicului, nu numai în America, ci și pe majoritatea piețelor internaționale.
În România, Discovery este prezent de peste 18 ani și are un portofoliu de 15 canale pay-TV: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World, ID Investigation Discovery, Discovery Showcase HD, Animal Planet HD, Discovery Turbo Xtra HD, Discovery Science HD, ID Xtra, Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD. Echipa din București coordonează operațiunile companiei din Europa de Sud-Est, acoperind 10 piețe, printre care Bulgaria, Serbia, Croația și Slovenia.
„Discovery a inspirat generații întregi de spectatori, de la domeniile de interes, până la modul de a gândi. Mă bucur că fac parte dintr-o echipă care trăiește în continuare sub semnul curiozității și îi inspiră pe cei din jur să facă același lucru. Curiozitatea față de lumea care ne înconjoară, dorința de a o explora și a o înțelege, preocuparea față de viitorul ei sunt lucruri care definesc și astăzi programele Discovery. În plus, pentru a fi permanent în pas cu interesele spectatorilor noștri, ne extindem aria de interes și folosim toate mijloacele de comunicare pentru a spune povești care să răspundă în continuare curiozității fanilor noștri. Lor vrem să le mulțumim la cei 30 de ani de Discovery și pe ei vrem să-i invităm să sărbătorim împreună trecutul, prezentul și viitorul Discovery”, a declarat Ada Roseti, Director de Programe pentru Discovery Europa de Sud-Est.