Revista New Musical Express, care aparţine de Times Ink UK , costă acum 2,60 lire sterline şi înregistrează o dramatică scădere de tiraj, de la peste 300.000 de exemplare săptămânal la 15.000. Din dorinţa de a reînvia circulaţia celei mai cunoscute reviste muzicale din Marea Britanie, Marcus Rich, directorul executiv al Times Ink UK a hotărât ca din luna septembrie NME în print să fie distribuită gratuit “în staţii de transport în comun, campusuri universitare şi supermarketurile partenere”.
NME.com, 7 milioane de cititori pe lună
În noiembrie 1952, NME a fost prima publicaţie din Marea Britanie care a început să publice clasamentul discurilor singles. În 1996 a apărut site-ul NME.com, ce a înregistrat la un moment dat 7 milioane de cititori pe lună. Marcus Rich a declarat: “de câteva luni am început să lucrăm în secret pentru a pregăti următoarul pas în evoluţia NME. Scopul cercetărilor noaste a fost să găsim cele mai bune şi inventive căi de comunicare cu publicul nostru. În ce 63 de ani de existenţă, NME a evoluat şi s-a transformat de nenumărate ori. Orice brand media trece prin experienţa călătoriei spre viitorul digital. Dar asta nu înseamnă să renunţăm la print, trebuie doar ca printul să se schimbe. De aceea sunt foarte entuziasmat să fac parte din echipa noului NME “