Compania Lego a lansat o reţea de socializare sigură pentru copiii sub 13 ani, printr-o nouă aplicaţie intitulată Lego Life, relatează BBC. Practic, este vorba despre o aplicaţie tematică pe Instagram, prietenoasă cu cei mici.
Aplicaţia permite copiilor să posteze fotografii şi să comenteze la postările altora, dar cu anumite restricţii. Comentariile efective nu sunt permise, dar utilizatorii pot folosi şabloane scrise, emoticoane şi stickere puse la dispoziţie de Lego.
Deşi aplicaţia este destinată copiilor, care trebuie să folosească datele părinţilor pentru a se putea înregistra, nu există restricţii pentru adulţii care vor să adere la reţeaua de socializare. Pentru a oferi siguranţă copiilor, nu vor fi solicitate informaţii personale sau fotografii, iar aplicaţia nu are activată funcţia de urmărire.
Avatarurile sunt figurine Lego, iar numele conturilor sunt cuvinte aleatorii. De asemenea, aplicaţia oferă utilizatorilor provocări de construire pentru a stimula creativitatea. Toate reclamele de pe reţeaua de socializare sunt la produse Lego.
Compania speră ca pe viitor această aplicaţie să fie extinsă şi să devină un hub central pentru toate serviciile sale, inclusiv jocuri şi instrucţiuni de folosire.