POVESTEA din spatele unui chip frumos - JESSICA ALBA. Ce face când nu filmează la Hollywood

07 Aug 2015
POVESTEA din spatele unui chip frumos - JESSICA ALBA. Ce face când nu filmează la Hollywood
Jessica Alba are are un chip frumos. Deja ai impresia că fiecare revistă masculină a desemnat-o cea mai frumoasă femeie din lume. Însă, în comparaţie cu imperiul pe care Alba l-a construit, aceste lucruri par simple detalii.

Actriţa îşi aminteşte, râzând, că a muncit 85 de ore pe săptămână pentru seria Tv a lui James Cameron - Dark Angel – serie cu care şi-a lansat cariera. Acum, spune ea, petrece aceste 86 oră într-un birou, căutând soluţii de marketing și dezvoltare de brand. Face asta pentru propria companie, aflată în plină dezvoltare. Compania se ocupă de comercializarea produselor pentru copii, doar produse eco, netoxice.

Siguranța vinde! Astfel, compania Jessicăi Alba – The Honest Company - are un nivel absurd de creştere, relatează Forbes. În 2012, practic primul an de vânzare, a ajuns la venituri de 10 milioane de dolari. În 2014 a ajuns la 150 de milioane de dolari, iar în acest an se previzionează venituri de peste 250 de milioane de dolari. Compania va ajunge în curând să valoreze 1 miliard de dolari, preconizează Forbes.

Jessica Alba este pe cale să câştige un loc în noul clasament Forbes, între cele mai bogate femei de afaceri, alături de Beyonce și Judge Judy.



Ca majoritatea ideilor mari, The Honest Company a fost inspirată de o nevoie care, pe piaţa americană, nu era îndeplinită. În 2008, Alba se pregătea să dea naştere primului ei copil. La petrecerea pe care a avut-o când şi-a anunţat sarcina, mama Jessica Alba i-a spus că va trebui să spele lucrurile pe care le-a primit cu un detergent special pentru copii. Actriţa a folosit un brand de pe piaţă, şi a avut neplăcerea să constate că până şi ea a făcut alergie. Şi aşa şi-a amintit de copilăria petrecută la Urgenţe, din cauza alergiilor.

De altfel, mama actriţei a povestit că Jessica a fost un copil foarte sensibil, având alergii, astm, predispoziţie la boli ale căilor respiratorii.

Acesta a fost momentul care a determinat-o pe Jessica Alba să îşi verifice toate produsele din casă. Dacă ea a avut alergie la un detergent, cum va fi copilul ei?, a gândit. A avut surpiza să gasească fel de fel de substanţe nocive în toate produsele, fie ele demachiante sau detergenţi. A petrecut nopţi întregi pe Google şi Wikipedia.

Şi aşa a început totul. Alba şi-a dorit o companie care să ofere părinţilor produse 100% naturale. Fie că vorbim de detergenţi, loţiuni de corp, sau produse pentru baie. Dacă iniţial a căutat informaţii pe internet, ulterior a ajuns să petreacă ore în şir cu specialişti. Cert este că, până în 2011, Jessica Alba s-a transformat într-un adevărat expert în produsele pentru consum, ajungând chiar la Washington pentru a actualiza legislaţia în domeniu.

În tot acest timp, Alba nu şi-a neglijat nici cariera de la Hollywood. Cert este că, în acest moment, conduce o companie care se apropie de venituri de 1 miliard de euro.

Alte stiri din Film

Ultima oră