SUA: Supermarketurile Target pierd 9 miliarde de dolari în urma boicotului din cauza hainelor LGBTQ pentru copii

26 Mai 2023
SUA: Supermarketurile Target pierd 9 miliarde de dolari în urma boicotului din cauza hainelor LGBTQ pentru copii

Supermarketurile Target au pierdut 9 miliarde de dolari din valoarea de piață de când utilizatorii rețelelor de socializare furioși ai au cerut boicotarea retailerului din Minneapolis cu privire la lansarea colecției „PRIDE” care conține îmbrăcăminte LGBTQ-friendly pentru copii, scrie New York Post

Cu o săptămână în urmă, miercuri, înainte de a izbucni controversa, acțiunile Target s-au închis la 160,96 dolari pe acțiune, oferind lanțului de magazine o capitalizare de piață de 74,3 miliarde dolari.

Cu toate acestea, începând de la tranzacționarea de joi, acțiunile companiei s-au tranzacționat cu 1% la 141,76 dolari, limitând o scădere de o săptămână care a redus valoarea retailerului la 65,3 miliarde dolari.

Aceasta înseamnă o scădere de 12% care a redus cu 9 miliarde de dolari din capitalizarea de piață a companiei.

Target a declarat marți că scoate unele articole din magazinele sale și face alte modificări la produsele sale LGBTQ+ la nivel național înainte de luna Pride, după reacțiile intense ale unor clienți care s-au confruntat cu lucrătorii și au răsturnat rafturile.

„De la introducerea colecției din acest an, ne-am confruntat cu amenințări care au afectat sentimentul de siguranță și bunăstare al membrilor echipei noastre la locul de muncă”, a spus Target într-un comunicat marți.

„Având în vedere aceste circumstanțe, facem ajustări la planurile noastre, inclusiv eliminarea articolelor care au fost în centrul celui mai semnificativ comportament de confruntare.”

Target a spus că clienții au doborât vitrinele Pride din unele magazine, au abordat furios lucrătorii și au postat videoclipuri amenințătoare pe rețelele de socializare din interiorul magazinelor.

Asta s-a întâmplat la doar câteva zile după ce CEO-ul Target, Brian Cornell, a apărat marfa LBGTQ, spunând că este „lucrul potrivit pentru societate”.

Target a refuzat să precizeze miercuri ce articole a eliminat, dar printre cele care au atras cea mai mare atenție au fost costumele de baie pentru femei „prietenoase”, care le permit bărbaților care se identifică drept femei și care nu au efectuat operațiuni de afirmare a sexului să-și ascundă părțile intime.

Design-urile lui Abprallen, o companie cu sediul la Londra care proiectează și vinde îmbrăcăminte și accesorii LGBTQ+ cu tematică ocultă și satanică, au creat, de asemenea, reacții.

Marfa Pride este în vânzare de la începutul lunii mai iar Luna Mândriei are loc în iunie.

Target a confirmat că și-a mutat marfa Pride din partea din față a magazinelor în spate în unele magazine din sud, după confruntări și reacții din partea cumpărătorilor din acele zone.

Comentatorul TV Tomi Lahren a declarat marți că Target este pe cale să calce pe urmele firmei care produce berea Bud Light .

„Cred că Target este pe cale să afle ce se întâmplă când conservatorii fac cumpărături sau, mai degrabă, nu fac cumpărături, pentru că sunt pe cale să devină un fel de Bud Light”, a declarat pe Fox News

Bud Light și-a văzut vânzările în scădere timp de aproximativ șase săptămâni consecutive – în scădere cu 25% față de acum un an în ultima săptămână – de când au izbucnit apelurile de boicot ca răspuns la campania sa de marketing controversată cu influencerul transgender din rețelele sociale Dylan Mulvaney.

Alte stiri din Externe

Ultima oră