SUA: Administrația Federală a Aviației recrutează persoane care suferă de dizabilități „intelectuale severe”, probleme psihiatrice și alte afecțiuni mentale în cadrul unei inițiative pentru diversitate

15 Ian 2024
SUA: Administrația Federală a Aviației recrutează persoane care suferă de dizabilități „intelectuale severe”, probleme psihiatrice și alte afecțiuni mentale în cadrul unei inițiative pentru diversitate

Administrația Federală a Aviației (FAA)recrutează în mod activ lucrători care suferă de dizabilități „intelectuale severe”, probleme psihiatrice și alte afecțiuni mentale și fizice, în cadrul unei inițiative de angajare pentru diversitate și incluziune descrisă pe site-ul web al agenției., scrie New York Post

„Dizabilitățile vizate sunt acele dizabilități pe care guvernul federal, ca o chestiune de politică, le-a identificat pentru un accent special în recrutare și angajare”, se arată pe site-ul FAA. „Inclusiv auzul, vederea, extremitățile lipsă, paralizia parțială, paralizia completă, epilepsia, dizabilitățile intelectuale severe, dizabilitățile psihiatrice și nanismul.”

Inițiativa face parte din planul de angajare „Diversitate și incluziune” al FAA, care susține că „diversitatea este esențială pentru îndeplinirea misiunii FAA de a asigura călătorii sigure și eficiente în toată țara noastră și nu numai”.

Site-ul web al FAA arată că liniile directoare ale agenției privind angajarea pentru diversitate au fost actualizate ultima dată pe 23 martie 2022. 

FAA, care este supravegheată de Departamentul de Transport este o agenție guvernamentală însărcinată cu reglementarea aviației civile și are aproximativ 45.000 de angajați. 

Toate privirile au fost ațintite asupra FAA și a industriei aeriene în ultimele zile, după ce o ușă a unui Boeing 737 Max 9 a explodat în timpul unui zbor Alaska Airlines pe 5 ianuarie.

FAA a pus la sol toate avioanele 737 MAX 9 după incident și efectuează o „inspecție extinsă” și lucrări de întreținere.  

FAA a adăugat că va spori supravegherea Boeing în urma incidentului, inclusiv auditând linia de producție a avioanelor Boeing 737 Max 9 și companiile care furnizează piese producătorului companiei aeriene. 

În urma incidentului, comentatorii din rețelele de socializare și personalitățile publice au acuzat că accentul pus de companiile aeriene și producătorii de companii aeriene asupra inițiativelor de diversitate, echitate și incluziune a făcut zborul mai puțin sigur.

„Vrei să zbori într-un avion în care au prioritizat angajarea "diversității" față de siguranța ta?”, a scris miliardarul  Elon Musk pe X săptămâna trecută. „Asta se întâmplă de fapt.”

„Putregaiul DEI în industria companiilor aeriene este mult mai rău decât credeți”, a scris comentatorul Daily Wire Matt Walsh într-un articol de opinie săptămâna trecută. 

Criticii unor astfel de comentarii au respins argumentul că acordarea de prioritate a DEI a făcut călătoriile mai puțin sigure, grupările pentru drepturile civile l-au criticat pe Musk, de exemplu, pentru tweet-ul „detestabil și patetic”. 

Pe site-ul FAA, agenția susține că persoanele cu dizabilități mentale și fizice „severe” sunt segmentul cel mai subreprezentat al forței de muncă federale.

„Deoarece diversitatea este atât de esențială, FAA susține activ și se implică într-o varietate de asociații, programe, coaliții și inițiative pentru a sprijini și a acomoda angajații din comunități și medii diverse. Oamenii noștri sunt puterea noastră și avem mare grijă să investim și să-i prețuim ca atare”, afirmă FAA

 Când i s-a cerut un comentariu cu privire la inițiativă, inclusiv ce rol le vor îndeplini persoanele cu dizabilități, FAA a spus Fox News Digital că agenția caută cu atenție și verifică candidați calificați „din cât mai multe surse posibil” pentru o serie de posturi. 

„FAA angajează zeci de mii de oameni pentru o gamă largă de posturi, de la roluri administrative până la supravegherea și execuția funcțiilor critice de siguranță. La fel ca mulți angajatori mari, agenția caută în mod proactiv candidați calificați din cât mai multe surse posibil, toți trebuie să îndeplinească calificări riguroase care, desigur, vor varia în funcție de poziție”, a spus FAA.

Dr. Stanley Goldfarb, președintele Do No Harm – un grup de profesioniști din domeniul sănătății, studenți în medicină și factori de decizie care lucrează pentru „a proteja îngrijirea sănătății de o ideologie radicală, divizionatoare și discriminatorie” – a declarat Fox News Digital că este în acelasi fel ca domeniul medical, industria aviației are obligația de a-și proteja călătorii. 

„Industria aviației are responsabilitatea pentru siguranța călătorilor, la fel cum industria sănătății are responsabilitatea pentru siguranța pacienților. Aceste responsabilități depășesc alți factori atunci când se evaluează solicitanții să lucreze în acele domenii. Persoanele cu dizabilități care pot îndeplini cu succes sarcina nu ar trebui să se confrunte niciodată cu discriminări”, a spus Goldfarb, profesor pensionar și fost decan asociat pentru curriculum la Universitatea din Pennsylvania. 

„Din păcate”, a spus Goldfarb, politica de identitate „creează oportunități pentru așa-numitele grupuri oprimate prin scăderea standardelor de intrare în acele domenii și, prin urmare, punând în pericol siguranța celor pe care este proiectat să îi servească. Unele eforturi pur și simplu nu se pretează politicii identitare”, a adăugat el. 

Site-ul web al FAA subliniază că unii manageri pot angaja persoane cu dizabilități și pensionari printr-un „proces de angajare la fața locului”, cu condiția să fie prezentată documentația necesară. 

FAA detaliază, de asemenea, că angajaților cu dizabilități li se va oferi „acomodare rezonabilă” la locul de muncă.

Alte stiri din Externe

Ultima oră