Decorațiuni de sărbători: Moș Crăciun de culoare în scaun cu rotile și spărgătorul de nuci gay

26 Noi 2023
Decorațiuni de sărbători: Moș Crăciun de culoare în scaun cu rotile și spărgătorul de nuci gay

Lanțul american de supermarketuri Target s-a confruntat cu critici dpentru „Spărgătorul de nuci de Crăciun Pride” și Moș Crăciun negru în scaun cu rotile, scrie Advocate

Gama de produse "inclusive" de Crăciun a supermarketurilor americane Target, „Spărgătorul de nuci de Crăciun Pride” și figurinele lui Moș Crăciun negru în scaun cu rotile, au aprins o dezbatere in SUA.

Jesse Watters de la Fox News a atras recent atenția asupra acestor produse în emisiunea sa, menționând un „spărgător de nuci gay” și un Moș Crăciun negru într-un scaun cu rotile.

„Am trimis unul dintre producătorii noștri la Target și au găsit acest Spărgător de nuci gay cu o pălărie curcubeu și un steag trans. Preț întreg, 12 USD, dar acum este la vânzare pentru 8 dolari”, a spus Watters, adăugând: „Hornul nostru este accesibil pentru scaunul cu rotile”.

Riley Gaines, o fosta înotătoare, a criticat aceste produse în emisiunea lui Watters. Gaines a pus la îndoială motivele supermarketului Target.

"Nu are sens. Trebuie să te întrebi, de ce continuă să insiste pe asta? La cine încearcă ei să faca apel?” a întrebat ea, sugerând că aceste produse au mers „mult prea departe”.

„În ciuda a ceea ce înfățișează mass-media sau a modului în care politicienii votează, acest lucru nu reprezintă majoritatea covârșitoare a modului în care simte această țară în această problemă”, a spus ea.

Target vinde de câțiva ani spărgătorul de nuci Progress Pride.

CEO-ul Target, Brian Cornell, a divulgat recent problemele cu care se confruntă din cauza colecției campaniei Pride Month. Într-un interviu CNBC, Cornell a povestit „comportament foarte agresiv”, amenințări în magazine, care au dus la eliminarea unor mărfuri LGBTQ +.

Această reacție împotriva colecției Pride a lui Target reflectă o dezbatere națională mai extinsă cu privire la incluziune, cu mai multe state care adoptă legi care vizează persoanele transgender. Acest climat ostil a contribuit la o scădere a vânzărilor Target și la confruntări agresive în magazine.

Reacții similare au aparut în jurul mărcii de bere Bud Light, în urma unui parteneriat cu influencerul transgender Dylan Mulvaney, ceea ce a dus la un boicot.

Abordarea incluzivă a Target a stârnit discuții și în arena politică. Mai mulți parlamentari și oficiali au intervenit asupra acestei chestiuni, opiniile fiind foarte diferite de-a lungul spectrului politic . Unii au lăudat pe Target pentru angajamentul său față de diversitate și incluziune, în timp ce alții au criticat retailerul pentru ceea ce percep ca cedând „corectitudinii politice”. Această divergență de opinii subliniază dezbaterea societală mai largă cu privire la modul în care comercianții cu amănuntul ar trebui să navigheze în intersecția comerțului și a problemelor sociale.

Alte stiri din Externe

Ultima oră