Cândva cea mai populară bere din SUA, Bud Light se vinde acum mai ieftin decât apa în unele depozite americane, scrie New York Post
Andy Wagner, managerul Glenn Miller's Beer & Soda Warehouse din Lemoyne, Pennsylvania, a declarat pentru New York Times că un pachet de 30 de cutii de bere Miller Lite se vinde cu 24,99 USD, în timp ce un pachet de 30 de cutii de bere Bud Light avea un preț de la 8,99 USD după reducere.
„În acest moment, berea Bud este mai ieftină decât unele dintre sticlele de apă”, a spus Wagner.
„Nu este pentru că au încetat să bea bere”, a adăugat el. „Dar au încetat să mai cumpere Bud Light.”
El a spus că compania-mamă Bud Light, Anheuser-Busch, a încălcat „regulile jocului”, adică „fără politică, fără religie”.
O colaborare din primăvară între activistul transgender Dylan Mulvaney și Bud Light a dus la reacții din partea consumatorilor, unele magazine fiind forțate să ofere berea gratuit, iar Bud Light răscumpărând beri expirate de la angrosişti, potrivit The Wall Street Journal.
Pe rețelele de socializare, activistul Mulvaney s-a filmat cu cutii de Bud Light cu chipul lui sărbătorind serialul său viral de pe pe TikTok, „365 de zile în care sunt "femeie”.
În urma boicotului vicepreședintele Bud Light responsabil cu marketingul, Alissa Heinerscheid, a explicat că ceea ce a vrut să aducă mărcii a fost „convingerea” că a evolua înseamnă a încorpora „inclusivitatea, a schimba tonul, înseamnă a avea o campanie care este cu adevărat incluzivă, mai strălucitoare și diferită, care atrage femeile și bărbații.”
Înainte de controversă, Bud Light era cea mai vândută bere din America, dar de la parteneriatul cu influencerul transgender, vânzările companiei au scăzut cu aproape 30%.
Membrii comunității LGBTQ și-au retras, de asemenea, sprijinul față de brand, după ce Mulvaney a emis o declarație săptămâna trecută în care critică brandul pentru lipsa de sprijin în urma reacției pe care a primit-o.
„Așteptam ca marca să mă contacteze, dar nu au făcut-o niciodată”, a spus Mulvaney într-un videoclip.
„Pentru mine, o companie care angajează o persoană trans și apoi să nu o sprijină în mod public, este mai rău, în opinia mea, decât să nu angajeze deloc o persoană trans, pentru că le oferă clienților permisiunea de a fi atât de transfobi și de odioși pe cât își doresc.”
O companie globală de îmbuteliere care încheie contracte cu Anheuser-Busch, Ardagh Group, a fost grav afectată de căderea Bud Light și a anunțat că își vor închide fabricile din Carolina de Nord și Louisiana în această lună.
Ancheta a constatat că închiderea fabricilor va lăsa aproape 650 de angajați fără un loc de muncă din cauza vânzărilor de Bud Light în scădere