Până la finele lui 2016, grupul intenționează să deschisă cel puțin 60 de magazine în Rusia, a declarat directorul de marketing Vladimir Dmitriev, citat de cotidianul Izvestia.
Publicului îi vor fi oferite arme fabricate de firmă, împreună cu haine marca Kalașnikov.
Linia vestimentară, care este actualmente în curs de elaborare, va fi prezentată în septembrie cu ocazia Forumului internațional militaro-tehnic Armata-2016, care va avea loc în orașul Kubinka, din regiunea Moscova.
În cadrul Forumului, grupul va prezenta și arme de calibru mic modernizate.
Consorțiul Kalașnikov nu este singurul grup din istoria militară rusă care încearcă să își extindă gama într-o astfel de manieră, scrie Sputnik. În 2014, întreprinderea de armament rusă Uralvagonzavod (UVZ) a deschis un magazin pe aeroportul din Ekaterinburg, pentru a vinde tricouri cu imaginea vehiculelor blindate produse de grup, veste și încălțări în stil militar, precum și obiecte pentru a fi oferite cadou.